2008-10-13

琴晚
我諗起你
我喊左
我諗你陪我過17歲生日
我諗我可以攬住你訓
我諗我會靜雞雞走
我諗我18歲GE生日願望
系有一個愛我GE人陪我過
我諗我仍然好愛你。
 

♥2008-10-13 09:15 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 428 | »♥♥