2008-10-13 琴晚 我諗起你 我喊左 我諗你陪我過17歲生日 我諗我可以攬住你訓 我諗我會靜雞雞走 我諗我18歲GE生日願望 系有一個愛我GE人陪我過 我諗我仍然好愛你。 ♥2008-10-13 09:15 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
琴晚 我諗起你 我喊左 我諗你陪我過17歲生日 我諗我可以攬住你訓 我諗我會靜雞雞走 我諗我18歲GE生日願望 系有一個愛我GE人陪我過 我諗我仍然好愛你。
♥2008-10-13 09:15 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]