2008-05-31

生日禮物  要後補。

 

出左荃灣捐血
JOLIN有水晶車車
我得架膠膠車車/__\

之後糖都黎埋捐
佢怕怕地0口0
唔知佢出到MK隻手點呢-   3-

自己響個荃灣行左好耐
行到成隻死狗甘
腳又痛/___\
損埋
激死我

本身諗住去葵芳
點知響個荃灣兜左5粒鐘
行到腰酸背痛//\\
又諗住過青衣拎D NOTES
點知又冇去喇

發覺周街都系女人野
唔該-               -"
甘D男仔究竟係邊度買野架

今日去左愉景新城
果個位置同冒險樂園都諗起以前
影左幅相添
講真
真系好掛住以前GE所有
不論系米開心都好

 



突然間又好唔開心喇/333\

真系要開始溫書。

 

♥2008-05-31 10:18 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 428 | »♥♥