2008-06-01

下晝過左青衣拎NOTES
好多-___________-
分左兩袋拎
仲有袋留番6.15
ORZ

之後佢本身話同我去葵芳行
最後佢去左打機- 333333-
算了吧

去葵芳轉車番屋企順便行陣
宜家都幾鍾意自己一個人行街
至少自己鍾意幾時走就走
行邊度就行邊度
唔洗麻煩
唔洗等人

拎住兩袋重物
佢睇死我行半粒鐘就番去
點知我行左3粒鐘-00000-

飲左杯蕉奶-     -v
好味道xp

見到有好多野好令
都冇睇0口0
仲有d錶都好令
有好多添
考完試要再去過
兩日都冇買到野俾自己/口\

臨走買左手卷同炸蝦卷番屋企
落電梯俾我執到廿雞0____0"

番到屋企8點多
虛脫
幫我報警-0-"

♥2008-06-01 09:03 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 428 | »♥♥