德國 VS 西班牙
唔想西班牙贏/__\
冇左RAUL...
唔可以俾佢得戚
乞人憎\"/
我個叉燒包要等到幾時?
最後自己整蛋治
冇鹽GE屋企- -?
又唔記得熄火- ___, -
好采搵隻鑊鏟兜起左D蛋姐
如果唔系就黑晒0口0
下晝去左行山
下次都系要帶番支水
否則要暈低-_-
睇左女排
未免太激動了吧0_0
睇到喊左-,-
黑眼圈好大好大- -
今晚訓覺好定睇波好/3\?
頭髮好長
過長喇
我要剪牙\口/
好想剪短佢
不過費時搵命博- -"
一陣唔知似乜就慘
快D放假..
放假去剪髮
我想染髮牙/333\