2008-06-30 SPAIN贏左 總好過德國 至少系RAUL祖國 但點解今朝新聞要講 呢個時候仲有冇人記得冇入選GE魯爾呢 有乜意思 甘樣寧願德國贏 米俾個死老野得戚 好唔開心//\\ 魯爾T3T 我愛你呀- -" 睇完成場波都成5點喇 訓得2個幾鐘0口0 當訓晏覺 起身唔眼訓 不過黑眼圈就超級大 今朝番學有個TALKING 有周永恆牙 佢唱得好正0V0 好想出去行下ORZ 出唔出好呢- -"? ♥2008-06-30 01:18 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
SPAIN贏左 總好過德國 至少系RAUL祖國 但點解今朝新聞要講 呢個時候仲有冇人記得冇入選GE魯爾呢 有乜意思 甘樣寧願德國贏 米俾個死老野得戚 好唔開心//\\ 魯爾T3T 我愛你呀- -"
睇完成場波都成5點喇 訓得2個幾鐘0口0 當訓晏覺 起身唔眼訓 不過黑眼圈就超級大
今朝番學有個TALKING 有周永恆牙 佢唱得好正0V0
好想出去行下ORZ 出唔出好呢- -"?
♥2008-06-30 01:18 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]