2008-06-16

14-6

12點-差唔多3點好努力的計數
計計下2點7左右諗起電視有野睇
但系我睇左一分鐘都唔夠
佢就做完喇/___\
於是我成日都上網睇番果套劇
唔系打牌就睇劇-___-
睇完一集又一集
於是我4點先去訓
上到床我又發神經喎
係度諗野諗到喊-0-

15-6 表哥結婚:]

8點幾就要起身//\\
訓得4個鐘咋
黑眼圈好大好大
點遮都遮唔到/3\
番學校補數
做左傻仔
早知唔番-_-
orz

放左去新墟搵媽媽
食完野番到屋企成1點
嫦過黎搵我
之後跟埋我地出去太子
響聯合間彩福宴會廳擺酒
佈置得好令
真系好令/0\
好浪漫
好正tvt
同肥丈握手;]
我喜歡他
4姑媽話鐘意我琴日甘-_-
之後ma子又諗佢都鐘意
我呆左
的確很不錯..哈
我地3個同聰爸打左陣牌
我系甘食xd
之後我計數/_\
佢地就chat
iq題好白痴
出自嫦口中:
廣東出冬瓜
廣南出車瓜
廣西出西瓜
甘廣北出咩?
大家都諗左好耐
最後這個我答到
大家都笑死左-0-
之後又玩鋤dee
戇嘟嘟的
兩副牌撈埋黎玩-_-
5個玩
紅藍相殺呀
超呆的
大家最大可能一副牌有8隻3...8隻4
有5條-_-"
d花裡面可能有兩隻紅心6
搞笑-   - "
仲有..
輸左果個派牌
派死人-_-"
好采我冇試過
冇幾耐就開始LU
果兩個港男C儀超GAP-0-
嘻嘻
野食還很不錯
記住/_\
佢系大過我架
佢講得冇錯
睇樣都睇得出
話是話聰睇落仲大過樂
抱歉-_-
他還是很帥很帥
水同橙汁
系我地兩個獨有架;]
走果陣又同肥丈握手
就系好想同佢握手:]
佢問我有冇功課唔識0V0

穎怡表姐又搣我面珠DUM 0口0
之前又無啦啦摸我個頭
唔知做咩-    -v
不過我好喜歡佢
佢成家人都好喜歡
仲有佢好令女/000\
落左電梯
A榮無啦啦走埋黎問我系米飲左酒-_-
事關佢話塊面好紅0_0
ORZ-,-真系搞笑
之後就行左去旺中對面搭車
原來果度都有站
下次唔洗行甘遠
不過可能冇位坐0_0
上左車之後系甘拎部電話出黎禁
禁到落車-_-"

總結呢一日都過得好開心
全部都系意料之外
帶左去溫ge野都冇點溫過-_-
白拎

番到屋企12點幾
我又傻左
3點半先訓
不過唔系溫書-_-
諗番我都唔知做過d乜黎添
淨系記得打牌-      -
因為聰話打
所以我就等佢好耐-_-
orz
之後又同謠打-    -v
嘻嘻

16-6

訓得3粒鐘都唔知有冇
6點半左右就起左身
要溫數學牙/0\
幸好做完又覺得ok啵
或者覺得同個結果出黎系兩回事
不過千祈唔好-/\-
宜家又要溫世史喇
仲以為後日先考
仲諗住訓番個晏覺
打番幾場牌先溫都未遲-   -
宜家我要1日都冇ge時間就由0開始溫
實顛-             -"

orz
點知成日都訓得好爽-   -
訓左2粒鐘起身溫
跟住5點又訓到7點
搞到完全冇溫過...
半粒鐘唔夠又訓
夜晚睇完電視12點左右又訓

17-6

話早d起身溫都冇早過
仲遲過平時-,-
只好一路食野一路望
一路搭車一路睇/__\
考聆聽同綜合
都OK
希望高分D拉下中文\0/
世史
好努力做
俾我TIP中左-   -V
ESSAY甘岩溫左果題東南亞
好開心0V0"

考完鬆晒
約嫦出左葵芳行
見到隻電視機手錶好想買
不過買左我宜家呢隻就唔會戴
同埋個錶帶唔太喜歡
所以冇買LU
行到好攰0____0
8點幾番到屋企

聽日考中文口試
希望會好D..0O0

♥2008-06-16 01:26 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 428 | »♥♥