2008-06-22 21-6 5點幾出到西九 系明將食壽司 食到7點幾行左陣 之後上左人屋企 鋤DEE玩大富翁 果個甘GE大富翁狂罰錢 富翁都變窮龜蛋 見攰唔想走 索性訓一晚 22-6 成點先起身 之後兩點先落樓食野 阿文系M記做 見到佢 之後上番樓 見到A榮個紋身 曾幾何時我都想紋 打3缺一GE牌 悶左少少 之後打機 XBOX D GAME難 定系佢玩DGAME高難度? 玩個槍GAME 淨系叫我喱埋 ORZ OK驚有屋企人番 9點到番到屋企 ♥2008-06-22 10:41 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
21-6
5點幾出到西九 系明將食壽司 食到7點幾行左陣 之後上左人屋企 鋤DEE玩大富翁 果個甘GE大富翁狂罰錢 富翁都變窮龜蛋 見攰唔想走 索性訓一晚
22-6
成點先起身 之後兩點先落樓食野 阿文系M記做 見到佢 之後上番樓 見到A榮個紋身 曾幾何時我都想紋 打3缺一GE牌 悶左少少 之後打機 XBOX D GAME難 定系佢玩DGAME高難度? 玩個槍GAME 淨系叫我喱埋 ORZ OK驚有屋企人番 9點到番到屋企
♥2008-06-22 10:41 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]