2008-06-22

21-6

5點幾出到西九
系明將食壽司
食到7點幾行左陣
之後上左人屋企
鋤DEE玩大富翁
果個甘GE大富翁狂罰錢
富翁都變窮龜蛋
見攰唔想走
索性訓一晚

22-6

成點先起身
之後兩點先落樓食野
阿文系M記做
見到佢
之後上番樓
見到A榮個紋身
曾幾何時我都想紋
打3缺一GE牌
悶左少少
之後打機
XBOX D GAME難
定系佢玩DGAME高難度?
玩個槍GAME
淨系叫我喱埋
ORZ
OK驚有屋企人番
9點到番到屋企


 

♥2008-06-22 10:41 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 428 | »♥♥