2008-06-19

考完試
系時候搵d搞作

系時候再開始為目標努力

好想染髮-    -v
最衰就要番去補課
不過可能會去博下
叫a榮幫我染

有d咩野好搞呢?

系時候搵番蕉班人玩下
好耐冇蒲頭喇0_0

放甘多日假唔要系屋企發吽哣\"/

♥2008-06-19 11:30 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 428 | »♥♥