2008-06-19 考完試 系時候搵d搞作 系時候再開始為目標努力 好想染髮- -v 最衰就要番去補課 不過可能會去博下 叫a榮幫我染 有d咩野好搞呢? 系時候搵番蕉班人玩下 好耐冇蒲頭喇0_0 放甘多日假唔要系屋企發吽哣\"/ ♥2008-06-19 11:30 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
考完試 系時候搵d搞作
系時候再開始為目標努力
好想染髮- -v 最衰就要番去補課 不過可能會去博下 叫a榮幫我染
有d咩野好搞呢?
系時候搵番蕉班人玩下 好耐冇蒲頭喇0_0
放甘多日假唔要系屋企發吽哣\"/
♥2008-06-19 11:30 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]