13-7
出左去買書
媽子原來諗住買晒新書
不過都用左甘多年
新同舊都系甘用
所以又系新加舊
俾人撞一撞
之後媽子就拖住我
覺得好唔自在0__0
事關太耐都冇俾佢拖LU
食完野就番左屋企
3點先訓
顧住睇動漫
睇完全裸喇
擱置左好耐
14-7
成日系樹睇書
窗外
好睇
夜晚去左應酬
成枱冇邊幾個識LOR
仲要人地送番屋企
ORZ
唔需要LOR
15-7
唔知點解覺得今日好充實
事實上又唔系WOR
睇完窗外LU
開始睇SA特優生
D公仔幾靚
好華麗xd
不錯的一套動漫
仲以為媽去左番工
點知第一日佢就話手痛冇番
亦唔諗住番0__0
佢話過兩日同我去MC
系就好