2008-07-12

去左天水圍拎野
之後去左天澤
我根本就有心去果度
我到底做梗d乜野?

事實上我想上埋樓添
原來佢住果棟一入去就見到
近成甘真系有d愕然

之後去左商場徘徊左陣
就番屋企

家姐去黑店見工-   -v
我媽子叫我陪佢

佢有男朋友仔陪啦
不過應該都系懵性性果d黎x]

之後同媽子去左行山
行完家陣去食擔擔麵:]

♥2008-07-12 07:23 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 428 | »♥♥