2008-07-12 去左天水圍拎野 之後去左天澤 我根本就有心去果度 我到底做梗d乜野? 事實上我想上埋樓添 原來佢住果棟一入去就見到 近成甘真系有d愕然 之後去左商場徘徊左陣 就番屋企 家姐去黑店見工- -v 我媽子叫我陪佢 呵 佢有男朋友仔陪啦 不過應該都系懵性性果d黎x] 之後同媽子去左行山 行完家陣去食擔擔麵:] ♥2008-07-12 07:23 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
去左天水圍拎野 之後去左天澤 我根本就有心去果度 我到底做梗d乜野?
事實上我想上埋樓添 原來佢住果棟一入去就見到 近成甘真系有d愕然
之後去左商場徘徊左陣 就番屋企
家姐去黑店見工- -v 我媽子叫我陪佢 呵 佢有男朋友仔陪啦 不過應該都系懵性性果d黎x]
之後同媽子去左行山 行完家陣去食擔擔麵:]
♥2008-07-12 07:23 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]