2008-07-05

同軒去西貢睇日出
好似好浪漫甘
事實上都系;]
好靚
不過好快睇完-   -v
佢話下次去睇日落
唔知幾時呢

睇完系附近食早餐
食完仲有好多時間唔知做乜
周圍hea
之後去左海洋公園
竟然..-   -
我都估唔到會去
我玩左個越礦喇030
仲有個下水令
濕晒-__-

乜都玩晒仲周圍行睇左好多野
7點走
落左金鐘食壽司
多謝靚仔軒*3*

咀啖先啦

食完搭車番屋企

好攰
好正
好開心

佢話請我去台灣玩0v0
唔知媽子俾唔俾呢

我愛你呀+3+

 

♥2008-07-05 11:09 PM♥

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 428 | »♥♥