2008-07-05 同軒去西貢睇日出 好似好浪漫甘 事實上都系;] 好靚 不過好快睇完- -v 佢話下次去睇日落 唔知幾時呢 睇完系附近食早餐 食完仲有好多時間唔知做乜 周圍hea 之後去左海洋公園 竟然..- - 我都估唔到會去 我玩左個越礦喇030 仲有個下水令 濕晒-__- 乜都玩晒仲周圍行睇左好多野 7點走 落左金鐘食壽司 多謝靚仔軒*3* 咀啖先啦 食完搭車番屋企 好攰 好正 好開心 佢話請我去台灣玩0v0 唔知媽子俾唔俾呢 我愛你呀+3+ ♥2008-07-05 11:09 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
同軒去西貢睇日出 好似好浪漫甘 事實上都系;] 好靚 不過好快睇完- -v 佢話下次去睇日落 唔知幾時呢
睇完系附近食早餐 食完仲有好多時間唔知做乜 周圍hea 之後去左海洋公園 竟然..- - 我都估唔到會去 我玩左個越礦喇030 仲有個下水令 濕晒-__-
乜都玩晒仲周圍行睇左好多野 7點走 落左金鐘食壽司 多謝靚仔軒*3*
咀啖先啦
食完搭車番屋企
好攰 好正 好開心
佢話請我去台灣玩0v0 唔知媽子俾唔俾呢
我愛你呀+3+
♥2008-07-05 11:09 PM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]