2008-07-25

0_____0
10點幾起身
5點幾搭車番屋企先第一餐

出左荃灣
同糖去左機鋪
玩個氣墊球
夾到手指尾內出血^^爽
手踭瘀上加瘀
哈哈
我淨系玩拳王街霸果D先贏-    -"

2931號唔洗補課xd

不過宜家陷入功課堆中
趕住做8.1交果d/33\
還有一半吧

♥2008-07-25 08:16 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 428 | »♥♥