2008-07-25 0_____0 10點幾起身 5點幾搭車番屋企先第一餐 出左荃灣 同糖去左機鋪 玩個氣墊球 夾到手指尾內出血^^爽 手踭瘀上加瘀 哈哈 我淨系玩拳王街霸果D先贏- -" 呵 2931號唔洗補課xd 嘻 不過宜家陷入功課堆中 趕住做8.1交果d/33\ 還有一半吧 ♥2008-07-25 08:16 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
0_____0 10點幾起身 5點幾搭車番屋企先第一餐
出左荃灣 同糖去左機鋪 玩個氣墊球 夾到手指尾內出血^^爽 手踭瘀上加瘀 哈哈 我淨系玩拳王街霸果D先贏- -" 呵
2931號唔洗補課xd 嘻 不過宜家陷入功課堆中 趕住做8.1交果d/33\ 還有一半吧
♥2008-07-25 08:16 PM♥ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]