牙彤.♥
ahtung_xd
暱稱: 牙彤`♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
♥29/10/2008
♥28/10/2008
♥27/10/2008
♥24/10/2008
♥23/10/2008
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 25
今日人氣: 0
累積人氣: 1186
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


♥16/10/2008 分類: 未分類

今日好早起左身..
係床到等電話-v-
等個傻瓜..

英文..
訓教訓到好舒服囉咩事牙- -+
無聽書/v\

數學.
講第時做乜..
都講左成堂.之後講書xdd

地理..
調左位牙xd
同老公坐.不過好悶//

lunch食車仔.

中史..
又同老公坐.真係好悶囉咩事牙,.

放學俾cm玩死-.-
陪老公+接佢細佬.
the end

淡了就是淡了.
無可補救,.無可挽回

 



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


♥15/10/2008 分類: 未分類

今日十個月啦=)
6點3起左身..沖涼..等佢打黎..
出門口.搭車..

英文.上堂,.
第2堂鬼佬堂.想訓..

中文.做野=)
第2堂過圖書館.
同嘉嘉係咁傾計..呼.
好多野諗-0-

pe.排球..好悶/v\
lunch學校..

家政..
訓左陣俾碧碧嘈醒左xd

新新係咁攬住我個心心..哈哈><

中指退學了-0-kinmi亦唔知讀唔讀-0-
幾好.-_-好開心-_-


今日十個月了..
但為何再沒有以往甜的感覺?
再沒有那份期待..
或者這是我們最後的一個月?



 



2008 年 10 月 14 日  星期二   晴天


♥14/10/2008 分類: 未分類

今日懶床牙./_\
6點9先起身xd
7點打俾隻懶訓豬..很甜..

番到學校早會..
好悶-3-
同班仔吹水xd搞笑..

物理..
牙sir吊人-_-
抄功課xd
豬頭超搞笑囉..哈哈
之後講人生道理-3-
咁又兩堂

化學做實驗..
講下書.落堂

普通話..傾計.
數學又係吹水/v\

lunch又要係課室食-_-慘..
中文補默xd`

音樂電腦好平靜xd
放學陪老公+接佢細佬=_=
佢細佬可愛左.xd

感覺截然不同了?
明天便是十個月了`
別亂想吧..



2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


♥13/10/2008 分類: 未分類

今日早早的起床xd
有時間洗埋白白..
同老公出;>
見到碧雞xd
係咁玩老公部新電話xD

番到去.中文..傾計.默書..
唔識t^t

數學吹下水教下書咁又兩堂xD

art吹水..幾好玩..?
我都想做part time><

lunch要同莊億億食..
人都癲啦.t^t
1點1去到2點4都要係班房..咩人黎架..

英文..吹水訓教聽書-3-

放學陪老公..之後走嚕xD


呼..今天很不高興..
要我每天也心痛..
每天也很火嗎?

 



2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


♥10/10/2008 分類: 未分類

今日..
懶床.6點9先起身..
同老公番學.見到碧雞&章魚-v-

周會..專題研習..mayyu做我地組導師..
幾好牙哈哈
做援交個題目-v-

生物..做實驗..
中文做ws..好快過..
通識又做專題研習..
好快過,..
宗教好搞笑/.kitty chan問邊個想婚發前性行為,,
好多男仔舉手-v-
笑q死,幾好玩..
英文又聽書.無訓教教豬..

放學.打friendly..
梁式之,..

好唔開心..打波打到咁叉樣..
自己入廁所喊..都係得temp0安慰..
個心好酸..好多野係腦入面出番黎..
喊到收唔到聲囉明唔明/_\

之後走人..番屋企..



甚麼也不說了