牙彤.♥
ahtung_xd
暱稱: 牙彤`♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
♥29/10/2008
♥28/10/2008
♥27/10/2008
♥24/10/2008
♥23/10/2008
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 25
今日人氣: 1
累積人氣: 1188
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


♥09/10/2008 分類: 未分類

今日..6點半起身.梳洗xd
聽老公把懶訓豬聲..^v^

英文.俾人調位.好無癮囉唔該-,-
係咁食野xd

中文.做野.好快過..
同7位9.10月生日既同學一齊唱生日歌`
-v-

數學.陳文超火囉-,-
test`
我地傾計俾陳文鬧t^t

同芷晴啜啜xd好甜xd

西史..聽下訓下..

放學做共創成長..-.-
d人亂咁做-3-咩事xd
放學陪老公.走人..

你地咪再講我老公偷人銀包囉吊你.
你邊隻屎眼見到.你地問到我好煩!!!!!!!!!!!

其實我很不快樂/_\想躲進暗黑街角..



2008 年 10 月 8 日  星期三   晴天


♥08/10/2008 分類: 未分類

今日.好早起左身.但好凍..
好辛苦牙/v\
聽老公個懶訓豬把聲.好甜=p

番學校..早會..
呼.超攰..

英文堂訓教.但d野我識架-3-
數學.老何殺入.嚇死,,
幾驚收手機..
 
地理..mayyu 何sir再搜書包..
好多人俾人收曬手機,,
好彩我無-,-收埋左..
搜埋兩包煙出黎..-v-
唉.不知所謂既人入左3D...
乜都唔同.
係咁m人野好過癮?

麻煩..
中史..校長睇堂..
煩 到嘔-,-
不過好精神咁聽書xd..呵呵

放學hea左陣陪老公..走人..

關係變了.感情變了..
就像變淡了..?
我也不知道..



2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


♥06/10/2008 分類: 未分類

今日t^t懶床牙.
老公同我都係7點1先起身-_-
之後一齊番..
差幾分鐘就遲到^o^

英文.miss關無番..
吳sir代1堂.佢講道理.
講得好岩既..呵xd好留心聽

第2堂本身係鬼佬堂..但無人記得-_-
miss羅代左陣..鬼佬先過番黎-_-vxd

中文堂聆聽做兩堂.悶到嘔.=_=
碧雞雞翼牙毛超搞笑*v*

pe打排球.正*v*

lunch食御香雞`
之後番班房sm人+俾人sm-.-

最尾兩堂家政..
好野得左啦^v^
放左學上寶達陪老公;]
嘻嘻`之後番屋企嚕

今日黃狗狗問我..
同老公d關係呢排大上大落?
對正是..我也為此事去煩惱..
朋友們給點信心我可以嗎t^t



2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


♥3/10/2008 分類: 未分類

今日..好晏先起身..真係好攰好攰..
等老公打俾我.隻懶訓豬把聲好甜..

出門口.落雨xd
唔洗上早會.超正xd
係班房早會..
物理.好悶.完全唔識..
做實驗果陣個人先醒曬..

之後調左位.
之前左手邊係雞翼.
依家我右手邊係雞翼-3-
依家左手邊同獅子坐..
前面係碧雞,,w0w~~正

之後又第五次世界大戰,,
煩..欲哭無淚,就係咁解.
仲要笑住咁對人..

lunch無食.淨係食牛奶樂..
番班房.四號樓梯渡過/v\
放學..有人搜書包-3-
麻煩,銀包唔好放係櫃啦0n9
搞到要收埋曬d電話..哈哈
放學走人..




今日心情超不爽..
好似今日既天氣咁.一d太陽都無..
係咁落雨..



2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


♥2/10/2008 分類: 未分類

對不起.數天沒打-3-
不過沒有人看啦-3-

今朝..0n柒柒咁6點幾醒左-_-
見有時間沖埋涼.
等老公電話..一齊出去;v:

番到去抄功課.
抄到我成隻野咁-3-
英文又唔記得帶wb

第一.二堂
中文.聽佢講道理.
其實都幾岩既.係煩左d姐-v-
讀大學我無份架啦-3-
之後說話能力-v-

第三.四 數學^v^
好開心又吹下水咁過.
做下數.幾簡單

第五.六堂.art
第四次世界大戰?
很不喜.又發我脾氣?
/_\

lunch無食.becoz無錢/v\
坐係張台到喊..心好酸/.\

第七.八堂.英文.
一上堂訓到差唔多落堂..
坐係後面d人訓曬-v-咩料xd

放學產上pt陪老公.佢再送番我番屋企+接佢細佬-v-


每天去吵一吵.感覺會好點嘛?
心已麻目..再沒有特別甜,.特別酸.特別痛的感覺了