今日..好晏先起身..真係好攰好攰..
等老公打俾我.隻懶訓豬把聲好甜..
出門口.落雨xd
唔洗上早會.超正xd
係班房早會..
物理.好悶.完全唔識..
做實驗果陣個人先醒曬..
之後調左位.
之前左手邊係雞翼.
依家我右手邊係雞翼-3-
依家左手邊同獅子坐..
前面係碧雞,,w0w~~正
之後又第五次世界大戰,,
煩..欲哭無淚,就係咁解.
仲要笑住咁對人..
lunch無食.淨係食牛奶樂..
番班房.四號樓梯渡過/v\
放學..有人搜書包-3-
麻煩,銀包唔好放係櫃啦0n9
搞到要收埋曬d電話..哈哈
放學走人..
今日心情超不爽..
好似今日既天氣咁.一d太陽都無..
係咁落雨..
|