今日心情怪怪的.. 好夜訓.所以賴左一陣床>v< 等老公來電;> 外出嚕.. 第1.2堂英文.傾計.. 第3.4中文.發呆-3-同雞翼佢地玩.. 第5.6堂pe.悶到我呆=_= 又重左又矮左? 第7.8家政.好眼訓牙/_\ 但又唔夠膽訓-v- 9個月都就黎啦,., 我仲亂諗d咩?/_\ 害怕總有一日會無左你? 感覺上.. 好似我限制左你好多自由咁.. 或者..還有自由會唔會更好?/_\ 唉.. 我真係唔敢相像.. 我望小你一陣都心掛掛.. 分開左..我點挨?
今日.早早的起床=] 等老公打俾我.^3^ 出門口搭車xd 物理化學悶到嘔-_-訓教-3- 學號後係有著數既xd 普通話玩-3- 數學聽書. 音樂電腦9hea-3- 放學同老公產上寶達9hea-3- 6點幾回家=]
今日老公生日嚕.老公生日大快樂;] 今朝.老公好早打俾我@@早左出門口.番學校 中文.同碧碧傳紙仔.訓左陣. 數學^_^我地係陳文教.yeahyeahyeah 自由坐位;同碧碧坐. 教左陣書.又講中秋去邊=] 視藝.睇野;訓左教-3- 英文.訓教-3-傾計.沒嚕. 放左學^_^等老公放埋. 整左個蛋糕俾佢/v\ 唔知你中唔中意呢.. >3<下次再整個俾你xdd
今日正式上堂嚕. 幾開心幾好玩. 生物.同碧碧威威坐-v-xd 牙sir玩野-_- 中文.訓教聽書-_- 通識林文him.成班忍唔住笑-v-
英文.原來miss kwan都幾好笑.哈哈 放學,.老公走了^3^ 我去打波. 再去買野. 龜家
今日. 準時6點半起身=] 7點幾同愛人出左去番學嚕. 番到去點名落禮堂. 之後聽廢話-_- 聽完搞班務. 走人.去i-0ne打兩粒鐘. 之後番屋企. 牙淑幫我^v^ thx you!