09-07-2008 跟xx吵架了.原本約好了既一班人仔.. 對唔住.放曬你地飛機.沒心機去.. 之後約番xx..出黎陪我.. 我喊左出黎..對唔住.我唔應該咁;;.. 我係屋企..出到去都喊左好耐.. 我驚.我真係驚.. 驚你唔要我.. 我的最愛入面講真句; [[女人係口不對心. 話唔好即係好.話好即係唔好,,說得對..]]] 之後沒事嚕.12點龜到家 10-07-2008 成日係屋企無出過街^3^ 同碧碧傾msn 同xx傾電電 這就一天了^3^
這3天去了旅行哇^3^ 去左盤龍峽,台山.肇慶.. 第1日,肇慶.去盤龍峽睇薰衣草^3^ 浸溫泉` 第2日.盤龍峽行山^3^落大雨..行得好舒服.玩個空中飛人^3^正 之後搭左5粒鐘車- -去台山.又浸溫泉`好正^3^ 第3日.食晏..回程果陣撞車- - 我地班船5點半.我地差5分鐘就到.班船都唔撚等我地- - 搞到要搭8點20分班船.. 我地去食晚飯再搭船..夜晚12點左右龜到家了^3^
今日.12點正起身- -. 本身約左聰聰9點幾出去- - 點知我12點先起身`哇-_- 佢點幾過黎smp搵我` 買藥.買到我肉赤` 再出觀塘食韓燒.yummy` 陪佢剪頭髮. 之乎去卓悅買化妝品.好貴- - 之後朱仔j0in我地. 去宜安街smk` 吹水*v* 食糖水餔.. 6點幾龜家*v*
今日.12點醒- - 12點碧碧搵我出去打機. j0in佢.骷髏.狐狸.去舊i-0ne打機` 打兩粒幾上smp搵牙立放書. 過新安hea` 6點半到同碧碧搭13m龜家*v* 今日去海洋公園na`番黎p0st相` 海洋公園牙!我地班無人去.正xd 同xx拍拖嚕xd` 玩左 1x跳樓機 2x過山車 2x海盜船 1x激流 1x越礦飛車 - - xx淆底跳樓機同埋越礦囉- -不過點都俾我拉佢去玩.卡卡 遊纜車河- - 之後慢慢傾.慢慢玩 好開心. 番到觀塘食野 .遊apm` 上寶達陪xx;v; 之後就震震震震震震震震震震住住住住住住住隻腳腳腳腳腳腳腳番屋企- -