尋晚8點幾訓左,一直訓到今朝起身^o^ 夜晚老公打過俾我-_-但我聽左-0-無出聲.我一直訓-3- 佢一直聽我把訓教聲-v- 今日.早會.熱+悶 升國旗-3- 人地美國佬牙去月球啦-.-你地仲漫步-_- 人地升左n多支火箭上去啦-3- 英文.訓教-3-傾計.成日俾miss啤. 數學.傾班會+教數. 終於有樣野我係明-3- 地理.訓教.聽書 lunch同老公&同學們食^3^ 中史.係咁合眼訓-_-成個頭中去前面-3- 放左學.等人默完書就去買聽日bbq d野^0^ 期待明天^3^
今日好早就起左身.老公都好早打俾我嗌我出去; > 番到去.英文.差唔多個個訓曬-3- 第2堂英文同雞翼玩-3-傻了.;> 中文堂小睡一會兒.發炆一會兒-3- hea下hea下咁又兩堂-3- pe跑9分鐘跑左10個半圈-3- 同碧碧一樣-,- 之後打排球;>感覺良好. lunch成班一齊canteen食.幾好;> 打左陣波 家政.好俾心機落份野.因為送俾你;> 所以我會放曬心機落去@@ 放學.要4社.好無聊-.-無聊到同甘仔玩包剪揼-3-咩事xd 唉.又話練波.依家d練咩? 成日叫人帶3.帶完又話唔練.你玩曬姐 係.咁岩今日我有pe.咁無既咁點算? 混吉的-3-
個qooza肯整好啦-_- 超不慣呢-.- 今日咁岩8號風球..唔洗番學. 但真係好悶.. 今朝起身睇下洗唔洗番學.-.- msn超多人0n.係到慶祝-_-v 之後同牙淑sd多陣sms 再訓到10點幾老公打黎嘈醒我.. 好正v_v 係屋企好悶./_\以後唔恨打風啦v3v
911 7年嚕.咁快../_\
今日懶床.老公打俾我.; 9秒9跑出去.乜都未整好-v- 上堂都係咁悶.眼訓-___________- 番屋企俾班0n9仔煩-_- 無心情.唔打
昨天的忘掉了.. 今日.訓得唔好..訓到6點9先起身,, 頭都無整../v\食月餅+飲奶奶做早餐;] 今日番到去又要企-_-熱到pk. 頭一堂英文-_-訓唔到\_/好煩煩.. 之後中文.聽書-_- 因為前幾堂訓左..要追左小小 數學.明d唔明d-3- lunch..我很不高興.. 哭了.. 或者全都係因為我.. 分開係咪件好事? 我唔知.. 心入面好亂好亂.. 散?唔散?散?唔散? t0;碧碧.. 我當你是朋友.但我不想你擔心我呢.. 對不起..不要胡思亂想..