牙彤.♥
ahtung_xd
暱稱: 牙彤`♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
♥29/10/2008
♥28/10/2008
♥27/10/2008
♥24/10/2008
♥23/10/2008
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 25
今日人氣: 1
累積人氣: 1189
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


♥26/09/2008 分類: 未分類

 尋晚8點幾訓左,一直訓到今朝起身^o^
夜晚老公打過俾我-_-但我聽左-0-無出聲.我一直訓-3-
佢一直聽我把訓教聲-v-

今日.早會.熱+悶
升國旗-3-
人地美國佬牙去月球啦-.-你地仲漫步-_-
人地升左n多支火箭上去啦-3-

英文.訓教-3-傾計.成日俾miss啤.
數學.傾班會+教數.
終於有樣野我係明-3-

地理.訓教.聽書
lunch同老公&同學們食^3^
中史.係咁合眼訓-_-成個頭中去前面-3-

放左學.等人默完書就去買聽日bbq d野^0^

期待明天^3^


 



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


♥25/09/2008 分類: 未分類

 今日好早就起左身.老公都好早打俾我嗌我出去; >
番到去.英文.差唔多個個訓曬-3-
第2堂英文同雞翼玩-3-傻了.;>
中文堂小睡一會兒.發炆一會兒-3-
hea下hea下咁又兩堂-3-
pe跑9分鐘跑左10個半圈-3-
同碧碧一樣-,-
之後打排球;>感覺良好.
lunch成班一齊canteen食.幾好;>
打左陣波
家政.好俾心機落份野.因為送俾你;>
所以我會放曬心機落去@@
放學.要4社.好無聊-.-無聊到同甘仔玩包剪揼-3-咩事xd

唉.又話練波.依家d練咩?
成日叫人帶3.帶完又話唔練.你玩曬姐
係.咁岩今日我有pe.咁無既咁點算?
混吉的-3-



2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


♥24/09/2008 分類: 未分類

 個qooza肯整好啦-_-
超不慣呢-.-
今日咁岩8號風球..唔洗番學.
但真係好悶..

今朝起身睇下洗唔洗番學.-.-
msn超多人0n.係到慶祝-_-v
之後同牙淑sd多陣sms
再訓到10點幾老公打黎嘈醒我..
好正v_v

係屋企好悶./_\以後唔恨打風啦v3v



2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


♥11/9/2008 分類: 未分類

 911 7年嚕.咁快../_\

今日懶床.老公打俾我.;
9秒9跑出去.乜都未整好-v-
上堂都係咁悶.眼訓-___________-


番屋企俾班0n9仔煩-_-
無心情.唔打



2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


♥10/9/2008 分類: 未分類

 昨天的忘掉了..

今日.訓得唔好..訓到6點9先起身,,
頭都無整../v\食月餅+飲奶奶做早餐;]
今日番到去又要企-_-熱到pk.
頭一堂英文-_-訓唔到\_/好煩煩..
之後中文.聽書-_-
因為前幾堂訓左..要追左小小
數學.明d唔明d-3-
lunch..我很不高興..
哭了..


或者全都係因為我..
分開係咪件好事?
我唔知..
心入面好亂好亂..
散?唔散?散?唔散?


t0;碧碧..
我當你是朋友.但我不想你擔心我呢..
對不起..不要胡思亂想..