akiba
暱稱: Akiba
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010-05-20
2010-05-06
2010-05-05
2010-05-02
2010-05-01
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 10 日  星期三 晴天

 

我個樣好不良咩?
唔知點解有個同學近幾次見到我都會講:「啊爺, 有邊度去呀, 落D黎呀!?」= ="
唔知想點, 有點......無奈......
其實我已經笑得好無奈, 好勉強, 好應酬式, 真係唔識答佢. 
今日上完account堂, 咁我熄燈冷氣風扇那些啦,
何同學走時話我慳家, 有手尾, 無端端又話知我屋企窮......(知就應該捐贈下, 幫下我呢d貧苦大眾啦)
仲有, 琴日我當值同今日返課室的時候, 又係何同學, 走來扮晒野咁, 舉起個水樽,
話:「阿爺, 太陽曬啊, 我幫你擔遮呀, 睇我幾好!」= ="
無奈x10000000..............
最近有些同學不正常了, 也許是我們之前的了解不深, 因此從沒發覺他們是din的. 
小敏話今朝見到我同winnie, 小銘, 佢地一齊行返學, 三個都唔講野, 一臉死寂, 還要一前兩後的走著,
活像人家運棺材一樣......XD
今日個中化test, 做完都仲有d驚, 好驚會低分= =.

   刊登時間︰2006-05-11 12:12 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 5 月 6 日  星期六 晴天

 

晚上十一點前, 家中的氣氛還算不俗的. 
十一點後......
當初又是你叫我準備材料的, 以為是你整. 
好, 準備好了開始了, 你坐到電腦前, 玩你的. 
好, 我整.  一路整你就一路潑冷水. 
好, 那你接手好了, 反正當初也是你不服氣, 要証明給我看你是懂得的. 
失敗了, 為什麼個risk不是一起bare的?
別忘了是你話要整我才著手造的. 
好, 最好是你吧, 有時間時打電腦,
之後有麻將打時就去打麻將. 
留下這個爛攤子給我收拾, 好. 
惡人先告狀, 好. 
聲大夾惡, 在眾人前控訴我沒有良心, 好. 
好, 我不理了, 管它放著不理, 縱使明知這樣不應該. 
又要話自己會弄, 要你証明又諸多推搪. 
的確, 你會弄, 但那已是咸豐年前的事. 
為什麼你總喜歡挖些十世之前的事來說,
一剎那的光輝並不代表永恆的......那些事說來無用. 
有時間時你又不動手?  客人來時就一副分身不暇的樣子. 
去打你的麻將吧! 
最好以後不理我......
個半製成品, 花了的心血, 都是我的, 現在把它丟在一旁......
對你的意義或許不大, 因為它只是個失敗之作, 但對於我......枉費了之前所幹的事. 
心裡暗地難過, 算了吧!

   刊登時間︰2006-05-06 11:48 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 5 月 5 日  星期五 陰天

 

                琴晚去睇Moto903音樂會, 有何韻詩啦, 黃耀明同PixelToy.  都幾好睇.  有人舉牌尖叫啦, 但唔包括我, 我最多都係企起身.  我都幾ok她的.  其實我淨係想聽何韻詩ga ja......幾型, 唱歌又得喎!  聽到10點半左右, 去搵野食.  晚餐係seven搞掂, 返到屋企都十二點幾, 累死了.  我發現今次音樂會之行我找錯了人, 張"飛"發揮唔到佢最大功用, 我應該要找一些喜歡何韻詩的人一起齊去......

   刊登時間︰2006-05-05 03:17 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 4 月 30 日  星期日 晴天

 

電腦的鍵盤被沒收了,很多東西都做不到!

豈有此理,真想走,憎死你呀!

玩野•••搞到我做唔到正經野•••

   刊登時間︰2006-05-01 12:46 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 4 月 23 日  星期日 晴天

 

慘了慘了!
這星期很少功課, 但我仍然沒有溫習. 
今天準備Open Day的資料, 用了我四個多五個鐘. 
其實之前已找過一次, 資料給了人, 不過人家嫌太詳細, 要brief一點. 
可恨地家中的電腦洗了機, 沒了word, 資料也洗得一乾二淨. 
今天只好四處撲隻"word碟", 重新做多次. 
累死了, 又麻煩又費時.  
很無聊的要做些已經做過的東西, 恨不得......
晚上算是真正做了些自己喜歡做的事,
去了踏單車, 太爽了. 
很容易便過了一天. 

   刊登時間︰2006-04-23 11:44 PM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]