| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 5 月 10 日 星期三 |
 | |
|
|
|
我個樣好不良咩?
唔知點解有個同學近幾次見到我都會講:「啊爺, 有邊度去呀, 落D黎呀!?」= ="
唔知想點, 有點......無奈......
其實我已經笑得好無奈, 好勉強, 好應酬式, 真係唔識答佢.
今日上完account堂, 咁我熄燈冷氣風扇那些啦,
何同學走時話我慳家, 有手尾, 無端端又話知我屋企窮......(知就應該捐贈下, 幫下我呢d貧苦大眾啦)
仲有, 琴日我當值同今日返課室的時候, 又係何同學, 走來扮晒野咁, 舉起個水樽,
話:「阿爺, 太陽曬啊, 我幫你擔遮呀, 睇我幾好!」= ="
無奈x10000000..............
最近有些同學不正常了, 也許是我們之前的了解不深, 因此從沒發覺他們是din的.
小敏話今朝見到我同winnie, 小銘, 佢地一齊行返學, 三個都唔講野, 一臉死寂, 還要一前兩後的走著,
活像人家運棺材一樣......XD
今日個中化test, 做完都仲有d驚, 好驚會低分= =.
|
|
刊登時間︰2006-05-11 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 5 月 6 日 星期六 |
 | |
|
|
|
晚上十一點前, 家中的氣氛還算不俗的.
十一點後......
當初又是你叫我準備材料的, 以為是你整.
好, 準備好了開始了, 你坐到電腦前, 玩你的.
好, 我整. 一路整你就一路潑冷水.
好, 那你接手好了, 反正當初也是你不服氣, 要証明給我看你是懂得的.
失敗了, 為什麼個risk不是一起bare的?
別忘了是你話要整我才著手造的.
好, 最好是你吧, 有時間時打電腦,
之後有麻將打時就去打麻將.
留下這個爛攤子給我收拾, 好.
惡人先告狀, 好.
聲大夾惡, 在眾人前控訴我沒有良心, 好.
好, 我不理了, 管它放著不理, 縱使明知這樣不應該.
又要話自己會弄, 要你証明又諸多推搪.
的確, 你會弄, 但那已是咸豐年前的事.
為什麼你總喜歡挖些十世之前的事來說,
一剎那的光輝並不代表永恆的......那些事說來無用.
有時間時你又不動手? 客人來時就一副分身不暇的樣子.
去打你的麻將吧!
最好以後不理我......
個半製成品, 花了的心血, 都是我的, 現在把它丟在一旁......
對你的意義或許不大, 因為它只是個失敗之作, 但對於我......枉費了之前所幹的事.
心裡暗地難過, 算了吧! |
|
刊登時間︰2006-05-06 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 5 月 5 日 星期五 |
 | |
|
|
|
琴晚去睇Moto903音樂會, 有何韻詩啦, 黃耀明同PixelToy. 都幾好睇. 有人舉牌尖叫啦, 但唔包括我, 我最多都係企起身. 我都幾ok她的. 其實我淨係想聽何韻詩ga ja......幾型, 唱歌又得喎! 聽到10點半左右, 去搵野食. 晚餐係seven搞掂, 返到屋企都十二點幾, 累死了. 我發現今次音樂會之行我找錯了人, 張"飛"發揮唔到佢最大功用, 我應該要找一些喜歡何韻詩的人一起齊去...... |
|
刊登時間︰2006-05-05 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 30 日 星期日 |
 | |
|
|
|
電腦的鍵盤被沒收了,很多東西都做不到!
豈有此理,真想走,憎死你呀!
玩野•••搞到我做唔到正經野•••
 |
|
刊登時間︰2006-05-01 12:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 |
 | |
|
|
|
慘了慘了!
這星期很少功課, 但我仍然沒有溫習.
今天準備Open Day的資料, 用了我四個多五個鐘.
其實之前已找過一次, 資料給了人, 不過人家嫌太詳細, 要brief一點.
可恨地家中的電腦洗了機, 沒了word, 資料也洗得一乾二淨.
今天只好四處撲隻"word碟", 重新做多次.
累死了, 又麻煩又費時.
很無聊的要做些已經做過的東西, 恨不得......
晚上算是真正做了些自己喜歡做的事,
去了踏單車, 太爽了.
很容易便過了一天. |
|
刊登時間︰2006-04-23 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 28 | »
|