| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2010 年 5 月 20 日 星期四 |
 | |
|
|
|
今日番工
遲左五分鐘
係第四個番公司既
老闆都無講 d 咩野
一番到公司
就 on msn 同 facebook
已經唔係第一次架啦
早幾日我都係咁樣
因為份工實在太悶
我一路入資料一個同人 msn 都仲得
只要老闆唔發現的話
下晝去左大廚度食
原來呢間野叫天機棧
食左個芝士焗牛脷飯、忌廉湯、朱古力心太軟同埋一杯熱檸荼
好飽
今日一路msn、一路facebook、一路做野
好快就到六點九
之後去番學
都無咩特別
九點半搭地鐵番屋企
沖涼
食左 d 菜同一隻雞脾
仲有榴槤
今日個下半身都有 d 痛痛地
因為琴日做完 gym 黎
講起做 gym 就嬲嬲地
話說琴日我本來約左上教練既
星期一同星期二都有人打電話來confirm
點知琴日聯絡開我果個教練問我琴日有無人打來
我話無
之後佢又話無教練黎上
SHIT......甩我底
收錢又收得咁鬼爽
想上番果堂60分鐘免費既堂就搞成咁
都唔知佢有無搞錯
搞到我琴日無得學新野
要自己做
做到差唔多十點先沖涼
之後番屋企食飯訓覺
無教練來搞到我要去 reception 度再 book 過
我打算如果下次佢再甩底既話
就唔駛旨意我會再拎多一蚊出黎畀佢地丫
|
|
刊登時間︰2010-05-20 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 5 月 6 日 星期四 |
 | |
|
|
|
今日我番工都算準時
朝早企嚮門口等老闆開門
成日都無咩特別
lunch 叫左外賣
食左個粟米班腩飯同埋一杯熱奶茶
放工六點九走
去到 YMCA 差唔多七點
之後上堂
個老師叫 Mabel Tam
好似都幾好咁
時間過得好快
今次九點七落堂
之後搭地鐵番屋企沖涼
然後食左個肉醬意粉飲維他檸檬茶
之後做左一陣打字功課
然後打日記
準備訓覺
今個學期果三科都要做功課
我諗一定會比之前三科忙好多
加上又要番工、又番學、又要做功課
不單止咁樣
仲要教琴、番隊、當更、做 Gym
生活真係忙碌
不過都係好事
好過無野做丫 |
|
刊登時間︰2010-05-06 11:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 5 月 5 日 星期三 |
 | |
|
|
|
今日番工
唔知醒
起身既時候已經九點鐘啦
我九點三去到地鐵站
打埋畀 Virgina 話畀佢知我今日會遲番
最終番到公司九點十
遲左四個字
老闆都無講 d 咩
晏晝食 lunch 出左去兆萬樓上果間藏度食
食左個牛肉稻庭烏冬
今次個烏冬好似無之前果 d 咁好食
d 牛肉太熟
放工既時候我遲番四個字走
之後同 Ivy 一齊去左萬寧
佢介紹我買一隻染髮劑
買完之後我去左買個麵包食
七點十左右就去做 Gym 啦
因為約左個教練八點鐘
第一次去做 Gym 呀
希望真係減到肥啦
開始既時候都係度高磅重
佢度到我嚮一百一十九磅入面
有三十一磅係脂肪
講左一輪之後終於都做機啦
今次一個鐘裡面總共做左五部機
差唔多完既時候個教練又走來 Sale 教練堂
咁貴我當然唔會再 Join 啦
我已經 Join 左兩堂
唔介意透露埋啦
五百蚊一堂
即係我咁就俾左一千蚊啦
完左之後我再做左陣單車機
之後等埋表妹出黎一齊食野
去左別府度食
食左八十七蚊
又駛左好多錢啦
之後陪表妹去貢茶度買埋珍珠奶茶後就搭地鐵番屋企
唔知係咪做完運動特別攰呢
番到屋企我沖埋涼好快就訓著左嚕
我計過我呢幾日既財務狀況
兩日已經駛左成份糧 = =
家用俾左2000
Join Club 連上堂用左 3990
另外交學費又 4900
短短幾日就駛左成萬蚊
唉... |
|
刊登時間︰2010-05-06 02:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 5 月 2 日 星期日 |
 | |
|
|
|
本來今日要番隊
不過我無番
因為要當更
去清水灣二灘
我上晝九點半去到
諗住已經好早啦
點知 d 師兄師姐仲早過我
整日當更都係得一個字
悶......
雖然都有 d case 做
不過都係悶
同師姐傾左 d 關於做 Gym 既野
之後都無咩野講
勁悶
黎緊十六號都仲要再去多一次
我地當更當到下晝六點
之後搭小巴番屋企 |
|
刊登時間︰2010-05-02 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 5 月 1 日 星期六 |
 | |
|
|
|
今日係五一勞動節
係公眾假期
所以我今日唔駛教琴
可以同 Tammy 一齊去唱 K 嚕
我地約左十一點鐘嚮銅鑼灣地鐵站等
由十一點幾唱到一點三
Tammy 唱歌有少少難聽
但原來佢覺得自己唱得好好聽 = =
不過無關係啦
唱完 K 之後我地嚮銅鑼灣行左一陣
一路傾一路行
之後上左麥當勞傾計
我地又瞭解大家多左啦
哈哈
之後我地經過維多利亞公園
行去圖書館陪 Tammy 還書同借書
之後我地再行去大家樂睇下有無下午茶食
最後一齊搭地鐵番屋企
今日媽咪話我知
琳琳唔學琴嚕
少左個學生... |
|
刊登時間︰2010-05-02 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 28 | »
|