akiba
暱稱: Akiba
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-20
2010-05-06
2010-05-05
2010-05-02
2010-05-01
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 17 日  星期三 晴天

 

今日準時番工
lunch 食左鴨胸鵝肝蘋果沙律
同埋兩個雪糕球
因為 Ivy 唔食雪糕
所以佢畀埋佢果個我食

放工七點零五分左右走
之後去地鐵站買左個士多啤梨忌廉芭夫
搭地鐵回家途中食
番到屋企洗頭
等埋成舅父黎睇妹妹
之後出街食飯

難得今日唔駛上堂
可以同屋企人食飯
如果日日都係咁唔駛上堂但又拎到張文憑就好啦

   刊登時間︰2010-03-17 09:00 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 3 月 14 日  星期日 陰天

 

今日第一次當墳場更
地點係將軍澳華人永遠墳場
上晝六點半左右起左身
要一早出去
由於我第一次當更唔識路
約左師兄七點三嚮油塘地鐵站等
等啊等
七點四個字師兄都未出現
之後好彩見到另一個師兄
就同呢位師兄一齊行去等車啦

其他師兄師姐都陸續咁黎到
我地等左無幾耐就有車到
之後我地上左救護車上山
今日當更時間由上晝八點至下晝五點
總括黎講成日都無咩野做
坐足成日......都幾悶......
唯一係中午食飯之後有個伯伯黎話心口痛同埋呼吸困難
不過呢 d 都有阿 sir 搞掂
我呢 d 小角色都幫唔上 d 咩
好快就過左一日
完左之後我就搭地鐵回家
買左炸雞扒食
夜晚食左米線
好早就訓左覺嚕

   刊登時間︰2010-03-15 11:13 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 3 月 11 日  星期四 晴天

 

琴日放左工之後去左寶琳
因為約左人
去到新都城行左一陣
之後去左簡單廚房食晚飯
收左一份禮物
係一隻錶黎既
食完之後去戲院等左一陣
九點四十五分左右入場
今次係睇《波西傑克森•神火之賊》丫
由呢套戲未上畫至到琴日
我期待左好耐啦
琴日終於都睇左
唔錯
睇完差唔多十二點
行路番屋企

今日如常地番工
晏晝同同事出去食飯
食左龍俐柳意粉
仲有一個法式焦糖燉蛋
好味
放工後買左串燒賣食
之後去上堂
又胡裡胡塗咁上堂啦......
九點四左右落堂
之後番屋企
洗頭食飯打日記

   刊登時間︰2010-03-11 11:31 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 3 月 9 日  星期二 寒冷

 

今朝早唔知醒
醒既時候已經差唔多九點啦
咋咋臨刷牙換衫
番到公司都差唔多十點
十一點幾既時候畀老闆「哦」左一陣
叫我以後唔好遲到之類

咁又係既
其實公司對我都算幾好架啦
知道我夜晚要番學
畀我早走三個字
我仲咁樣遲到早走
真係唔係幾應該

好快就到午飯時間
我同 d 同事嗌左外賣
今日食涼拌米線 
食完 lunch 之後繼續做野
好快就到六點九嚕 
我番學之前買左盒維他檸檬茶 
之後去上普通話堂 
九點三左右落堂 
番家食飯 

   刊登時間︰2010-03-09 10:42 PM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 3 月 7 日  星期日 清涼

 

今朝一早起身同Daddy, 媽咪, 紅姨同埋蔡生一齊去魚米家食早餐
之後搭小巴番以前中學
打算番去搵小白
點知番到去先知道小白今日肚痛無番教會
頓時......唉!
其實我番教會既原動力都係為左見小白
點知佢無番

去完教會
下晝一點三左右我就搭車出太子
再轉地鐵去長沙灣
因為今日我地約左俊仁食壽司
去到長沙灣地鐵站
再會合埋Daddy, 媽咪, 細佬
就全家人上張俊仁屋企去接佢啦

俊仁姿姿整整
不知不覺就差唔多三點啦
我地係呢個時候亦都睇左俊仁仔既成績表
情況......慘不忍睹......差......唉!
希望俊仁仔會努力讀書啦
之後我地就搭車去旺角
我地去左朗豪坊上面間元氣食壽司啊
都好味
食到五點幾食完就送俊仁番屋企嚕

之後我地都番屋企嚕

   刊登時間︰2010-03-07 08:49 PM     [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]