| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010 年 3 月 17 日 星期三 |
 | |
|
|
|
今日準時番工
lunch 食左鴨胸鵝肝蘋果沙律
同埋兩個雪糕球
因為 Ivy 唔食雪糕
所以佢畀埋佢果個我食
放工七點零五分左右走
之後去地鐵站買左個士多啤梨忌廉芭夫
搭地鐵回家途中食
番到屋企洗頭
等埋成舅父黎睇妹妹
之後出街食飯
難得今日唔駛上堂
可以同屋企人食飯
如果日日都係咁唔駛上堂但又拎到張文憑就好啦
|
|
刊登時間︰2010-03-17 09:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 3 月 14 日 星期日 |
 | |
|
|
|
今日第一次當墳場更
地點係將軍澳華人永遠墳場
上晝六點半左右起左身
要一早出去
由於我第一次當更唔識路
約左師兄七點三嚮油塘地鐵站等
等啊等
七點四個字師兄都未出現
之後好彩見到另一個師兄
就同呢位師兄一齊行去等車啦
其他師兄師姐都陸續咁黎到
我地等左無幾耐就有車到
之後我地上左救護車上山
今日當更時間由上晝八點至下晝五點
總括黎講成日都無咩野做
坐足成日......都幾悶......
唯一係中午食飯之後有個伯伯黎話心口痛同埋呼吸困難
不過呢 d 都有阿 sir 搞掂
我呢 d 小角色都幫唔上 d 咩
好快就過左一日
完左之後我就搭地鐵回家
買左炸雞扒食
夜晚食左米線
好早就訓左覺嚕 |
|
刊登時間︰2010-03-15 11:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 3 月 11 日 星期四 |
 | |
|
|
|
琴日放左工之後去左寶琳
因為約左人
去到新都城行左一陣
之後去左簡單廚房食晚飯
收左一份禮物
係一隻錶黎既
食完之後去戲院等左一陣
九點四十五分左右入場
今次係睇《波西傑克森•神火之賊》丫
由呢套戲未上畫至到琴日
我期待左好耐啦
琴日終於都睇左
唔錯
睇完差唔多十二點
行路番屋企
今日如常地番工
晏晝同同事出去食飯
食左龍俐柳意粉
仲有一個法式焦糖燉蛋
好味
放工後買左串燒賣食
之後去上堂
又胡裡胡塗咁上堂啦......
九點四左右落堂
之後番屋企
洗頭食飯打日記
完 |
|
刊登時間︰2010-03-11 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
|
今朝早唔知醒
醒既時候已經差唔多九點啦
咋咋臨刷牙換衫
番到公司都差唔多十點
十一點幾既時候畀老闆「哦」左一陣
叫我以後唔好遲到之類
咁又係既
其實公司對我都算幾好架啦
知道我夜晚要番學
畀我早走三個字
我仲咁樣遲到早走
真係唔係幾應該
好快就到午飯時間
我同 d 同事嗌左外賣
今日食涼拌米線
食完 lunch 之後繼續做野
好快就到六點九嚕
我番學之前買左盒維他檸檬茶
之後去上普通話堂
九點三左右落堂
番家食飯 |
|
刊登時間︰2010-03-09 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
|
今朝一早起身同Daddy, 媽咪, 紅姨同埋蔡生一齊去魚米家食早餐
之後搭小巴番以前中學
打算番去搵小白
點知番到去先知道小白今日肚痛無番教會
頓時......唉!
其實我番教會既原動力都係為左見小白
點知佢無番
去完教會
下晝一點三左右我就搭車出太子
再轉地鐵去長沙灣
因為今日我地約左俊仁食壽司
去到長沙灣地鐵站
再會合埋Daddy, 媽咪, 細佬
就全家人上張俊仁屋企去接佢啦
俊仁姿姿整整
不知不覺就差唔多三點啦
我地係呢個時候亦都睇左俊仁仔既成績表
情況......慘不忍睹......差......唉!
希望俊仁仔會努力讀書啦
之後我地就搭車去旺角
我地去左朗豪坊上面間元氣食壽司啊
都好味
食到五點幾食完就送俊仁番屋企嚕
之後我地都番屋企嚕 |
|
刊登時間︰2010-03-07 08:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 28 | »
|