| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010 年 4 月 30 日 星期五 |
 | |
|
|
|
今日請左半日假
下晝去覆診
嚮公司做野做到一點半
就同 Emily 一齊離開公司
之後我自己去左大廚度食晏晝
食左個龍俐柳意粉、熱檸茶同埋朱古力心太軟
唔知點解今日既朱古力心太軟好似特別好味
食完野經過雅蘭間 California 入左去
其實我想做 Gym 減肥已有一段時間啦
不過無從入手
今日畀人宣傳拉左入去
最終 Join 埋
好貴呀
講起都有 d 肉赤
我都估唔到佢會講咁耐
講到我覆診都遲埋到
畀人話左一大餐
唉
爹哋媽咪又講到我好似畀人呃咁......
如果有人可以同我一齊 Join 一齊玩就好啦
|
|
刊登時間︰2010-05-01 10:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 20 日 星期二 |
 | |
|
|
|
今日番工
lunch 叫左外賣
繼上星期四食左法式焦糖燉蛋
星期五同琴日食左朱古力心太軟之後
今日終於都無再去大廚度食甜品勒
食完飯
差唔多成個下晝都嚮度msn
一路入資料一路同 Emmy 傾
好刺激
一方面要做野
一方面要傾 msn
另一方面又唔可以畀老闆知道
果種感覺真係難以形容
另外
由於星期四開始要考試啦
所以今日放工嚮地鐵既時候都有溫左一陣書
番到屋企再溫
之後去左元氣度食壽司
食完行左陣百佳
之後番屋企
繼續溫
不過好似唔係咁入腦咁
真難搞...... |
|
刊登時間︰2010-04-20 10:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 11 日 星期日 |
 | |
|
|
|
今日要去當更
朝早五點半起身
六點鐘出門口
約左兩個師兄嚮坑口地鐵站等
我到既時候有一個師兄未到
之後我地三個一齊搭車去油塘
我地行到去山腳等車
無幾耐就搭到車上墳場
早上我地五個當 38 段
有兩位 c team 既師兄當救護車
上晝一直都無事發生
d 師兄就一直傾計
直至下晝一點
我同其中一位師兄先 petrol 去靈灰閣
食晏晝
今次我又係食杯麵啦
下晝都有 d case 做
好快就到六點
我地搭番車落山
再搭地鐵番屋企
咁樣無驚無險又一日 |
|
刊登時間︰2010-04-11 07:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 3 日 星期六 |
 | |
|
|
|
兩日一夜樟木頭之旅
我今日番黎啦
今日我十一點至起身
起身之後刷牙洗面
等埋俊仁差唔多十二點先去會所食野
我食左薑汁蛋白炒飯
食完之後一點同細佬同俊仁去左隔離打羽毛球
之後二舅父都加入我地
打到兩點番屋企
抖左陣就出左去搭車去常平二舅父屋企
嚮二舅父屋企待到差唔多五點
就叫番果架車黎接番我地番康湖
番到去細佬同俊仁去打籃球
我就番屋企沖涼洗頭
之後就約埋姑姐姑丈去東富食晚飯嚕
我地去左既時候
姑姐姑丈已經到左
爹哋、細佬同俊仁就稍後先到
食完飯差唔多八點
我同爹哋番去屋企攞埋 d 行李
就搭車去火車站啦
細佬、媽咪同俊仁就聽日先番
我地過埋關搭埋地鐵
番到將軍澳時已經十點幾啦
之後我地去聰嫂度買甜品
我食楊枝甘露
爹哋食榴槤水晶珠
外買帶番屋企
食完打埋日記
咁就完左 |
|
刊登時間︰2010-04-03 11:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010 年 4 月 2 日 星期五 |
 | |
|
|
|
今日一早九點幾我地出門口
搭巴士出去長沙灣接俊仁
因為我地要一齊番大陸啦
有我、爹哋、媽咪同細佬
出到去我地同俊仁同埋張太一齊去翠河食早餐
食完之後同張太分別
就一齊上大陸啦
我地搭火車去到羅湖過關
好多人啊
好不容易過完關
去買火車票搭火車
同樣係好多人
大概兩點半
我地就到左樟木頭
落雨
之後我地去左一個商場
買左野飲,兩把遮,一個籃球,兩個地拖頭
之後用 d 印花換左包麵
搭車番去康湖
番家之後擺低 d 行李之後就去左會所食野
食完野五點細佬同俊仁打桌球
五點三左右我同媽咪行出酒店做按摩
今次係我第一次嚮大陸做按摩
無想像中好
果個人按得太大力
令到我晚上訓覺時都肩膀痛
按完摩番屋企會合埋爹哋佢地就 call 車出去無名食餃子
原來細佬同俊仁仲打左乒乓球
我地差唔多食玩既時候二舅父黎左
之後我地三個番屋企先
爹哋媽咪同二舅父去東富再食過
佢地食完番黎之後我地各自沖涼
之後玩啤牌
玩到差唔多一點先訓
(四月三日補記) |
|
刊登時間︰2010-04-03 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 28 | »
|