今日家政堂整蛋糕
好彩都整得幾靚
好好味...
食完飯之後
張巧欣要我地背peom
背完之後仲要趕我地走
放左學就同athene、mandy、christy去左food court
一路做功課 一路傾計
跟住又去左百佳
睇下下堂家政要用ge牛奶
好重呀...
不過行行下唔見左mandy同christy
之後就番左屋企lu...
終於都說服到呀爸呀媽幫我買手提電話lu...
放左學之後就去左新都城睇手提電話
跟住買左部銀色ge
最近覺得自己ge成績差左好多
明明今日ge生物test係open book
我都可以做唔晒
兼且仲要唔明佢講乜
人地都明 點解得我唔明
加上又未病完
仲係咁咳..
搞到我完全集中唔到精神
我覺得athene d成績好左好多...
唉...我簡直係失敗
今日放學全校ge人都要去自己ge學會
我同athene、賴ming去左英文拼音班
個miss講野ge語氣都幾好笑..
去完拼音班之後athene要去補習
所以我就同mandy、christy去左food court
食完野之後就散lu...
今日冇咩特別 悶...