(NO.13)離別將至
阿力:阿詩...你聽我解釋la,我約你出黎根本就係之前ge事,而你同阿怡件事就係之後ge事,兩樣野根本就冇關連!
阿詩:如果冇關連ge話,咁你做咩提姐!擺明係阿怡叫你同我講ga la!
阿力:係...係阿怡叫我同你講ge,但係佢都係想同你和好如初姐,係咪原諒佢一次law!
阿詩:和好如初?哼!當初係佢懷疑阿俊先ga,依加又話唔關阿俊事,我真係唔知佢想點law!
阿力:但係佢都知錯la!你可唔可以唔咁野蠻姐?
阿詩:我野蠻?好ar...既然你咁唔鐘意我ge話,我咪走law!不過我諗你已後都冇乜機會可以再見到我ga la!
阿力:你講咩ar?咩已後都冇乜機會可以再見到你ar?
阿詩:阿媽已經幫我book左機票,我下個禮拜就要離開香港啦!原本我諗住遲D先話比你知ga,不過依加唔講都講左落,仲可以點姐!
阿力:點解?點解偏偏要係我同你相遇之後先至走?點解你唔係喺我地相遇之前已經走左ar?(D眼淚開始流緊落黎)
阿詩:阿力ar你唔好咁la!我都唔想ga,係阿媽逼我一定要走ga渣!我都好唔捨得你ar!
阿力:阿詩...我愛你!
而阿詩ge眼淚亦都流左落黎,之後阿力仲錫左落阿詩ge額頭到。
到左夜晚.....
阿詩心諗:我從來都未見過阿力好次今日咁傷心ga!點解個天要咁玩我地ar?點解一定我地要分開ar?
阿詩ge阿媽:阿女呀,你下個星期就要走ga la喎,執好野未ar?
阿詩:阿媽ar,我...係唔係一定要走ar?
阿詩ge阿媽:咁就緊係la,你班主任都話你係一個高才生喎,身為阿媽ge我就更加要為你鋪好升大學ge路la,仲有ar我連機票都幫你book埋la,你唔係諗住唔走ar?
阿詩:但係香港都有好ge大學ga姐...點解一定要去外國讀姐?更何況我連中學都未讀完!
阿詩ge阿媽:傻女..外國果D話晒都係名牌大學ar,香港又點同外國比姐!而且你可以跳級ga嘛!
阿詩:名牌名牌,你一尾淨係識得講名牌,到底你有冇問過我想唔想去ar?
阿詩ge阿媽:我知你唔捨得你D同學,但係阿媽唔會害你ga!
阿詩:總之我就唔會走ga la!
阿詩ge阿媽:依加唔輪到你揀呀!
阿詩:你想點ar?
阿詩ge阿媽:我知...你由頭到尾都係唔捨得果個叫阿力ge男仔渣嘛!你估我唔知道你地拍緊拖咩?你唔好當阿媽係傻至得ga!
阿詩:你點知ga?
阿詩ge阿媽:今次真係多得小棋話我知,你同阿力拍拖ge事!阿女..你係唔可以為左拍拖而放棄讀書ga,因為你要承擔ge係家族ge生意呀!
阿詩:所以你就更加要送我走?
阿詩ge阿媽:阿詩,原諒阿媽ge自私la,我都係希望你好姐!
阿詩:我冇你D咁ge阿媽ar!你為左你盤生意不惜犧牲你自己個女ge幸福ar,你知唔知你咁做好殘忍ar?(好激動)
阿詩ge阿媽:我殘忍?你知唔知自從你阿爸死左之後,我就要一個人擔起sand頭家ar?你又知唔知道咁多年黎,我又係有幾咁辛苦ar?我除左要承受失去至親ge痛苦之外,仲要一個人管理咁大間公司ar!到底係邊個慘D ar?
阿詩:你一尾淨係識得為自己搵藉口!你失去左你最愛ge人,就要你個女陪你一齊承受,你心腸真係好毒ar!我已後都唔想再同你講野ar!
阿詩ge阿媽:阿詩!
阿詩心諗:小棋...係小棋話俾阿媽知同阿力拍拖ge事ga!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(NO.14)原因
第二日喺小息果陣.....
阿詩:小棋,我有D野想問你?
小棋:有咩廢話就唔該快D講la!
阿詩:我想知...到底係唔係你同我阿媽講..我同阿力拍拖ge事?
小棋:乜你阿媽同你講左la?
阿詩:點解你要咁做ar?
小棋:我得唔到ge野,你都唔可以得到ar!
阿詩:你知唔知依加搞到我阿媽趕住送我走ar?
小棋:咁咪仲好...你走左之後阿力就係屬於我ga la!
阿詩:你唔好咁天真la,你以為自己仲係三歲細路仔呀?做埋晒D咁幼稚ge行為,你唔好以為我走左之後阿力就會鍾意你得ga!
阿俊、阿力、阿怡:發生咩事ar?
阿詩:阿力ar...原來就係佢搞到我地要分開呀!
阿力:咩話?
阿怡:阿詩...咩要分開ar?
阿力:阿詩個阿媽因為我同阿詩拍拖ge關係,而要阿詩到外國讀書ar!
阿俊:點解發生左咁大件事你唔話俾我地知ar?
阿詩:原本我諗住遲D講ga,但係我估都估唔到,件事ge真相原來係咁ga!
阿力:小棋你死左條心吧la...就算阿詩走左我都唔會鍾意你ga!
小棋:點解..點解ar?我咁鍾意你,而且肯為你去做咁多野,點解你一D都唔鍾意我呀?其實sand件事都唔關你事ga!係佢..係佢(指阿詩)搞到我喺學校比人排斥ga,係佢搞到我一無所有ga!朋友、愛情、喺學校ge地位同埋老師對我ge信任,都比佢攞走晒la...係佢累到我咁ga,係佢欠我ga!但係點解你仲咁鍾意佢ar?(想喊、好激動)
阿詩:你一尾都係話我欠你ge,但係你又有冇諗過到底係邊個搞到自己咁ar?係你ar...當初係你自己搵介刀介自己,然後搏阿力同情先ga渣,係你自己搞到自己咁ga!
小棋:唔係...係你搞到我咁ga!(同阿詩講)
阿怡:唔好再講la...搞咁多野阿詩咪又係要走!
小棋:你講得好岩ar,講咁多野佢都係要走!
之後阿力仲一野打落小棋塊面到,小棋塊面即刻紅晒。
阿力:你即刻喺我面前消失ar!
小棋:哈哈哈...橫點我都報左仇落,消唔消失又有乜所謂呀!
阿俊:你真係癲左la...
當小棋想走果陣阿怡突然捉住佢隻手。
小棋:又想點ar?
阿怡:我有D野想問你!
阿力:同呢D咁ge人仲有咩好講ar?
阿怡:點解你咁肯定果個就係阿詩ge阿媽ar?
小棋:係個天可憐我,偏偏俾我咁岩得咁嘺撞到佢!
阿怡:咁岩得咁嘺撞到佢?
小棋:果日我喺條街行行下果陣個天就突然落起雨黎,就喺果陣有個女人見到我冇(遮),於是佢就遮埋我!我同佢傾下傾先知道原來佢就係阿詩ge媽媽!跟住我咪話左你地兩個ge事law!(同阿力、阿詩講)
阿怡:原來係咁...我問完啦,你走la!
小棋:再見啦喎!
阿力:係永遠都唔見ar!
|