我發覺女人真係善變ga..
上一堂佢先投訴完我地
跟住今一堂d語氣就好左咁多...
(雖然我都係女仔姐..)
琴日派左英文quiz
d成績差左好多...
唔知係唔係唔太慣佢ge教學方式呢?
放學果陣athene同christy都唔得閒
得番我同mandy
我地去左百佳
試下果到d珍珠奶茶
真係好好飲呀...
今日係國慶日
所以唔駛番學
但係喺屋企好悶呀..
而且冇乜人on msn...
今日放學果陣余永恆同我地班講
話2點至2點4係「死亡時間」
唔俾我地聚埋一齊傾計
真係好麻煩law...
放左學之後我同athene、mandy、christy一齊去左新都城
食完M記之後就去左food court
係咁講d八婆野
真係好好笑...xdd