~後記~
喺遊樂場到.....
阿怡:話咁快就黃昏lu!
阿俊:吾
阿怡:最近發生左咁多事,感覺好次發夢咁!
阿俊:係呀..感覺好唔真實!
阿怡:係呢?點解..你會提議黎遊樂場ge?感覺唔似你ge作風喎!
阿俊:經歷左咁多事,人始終都會改變ge!
阿怡:吾!唔知我地會唔會一直都好次今日咁呢?
阿俊:會..一定會!(摟住阿怡)
阿怡:阿俊...我愛你!
喺另一方面ge摩天輪到.....
阿詩:你幾時變得咁浪漫ga?
阿力:我畢溜都咁浪漫ga la!
阿詩:乜係咩?
阿力:你唔信ar?咁我唯有證明俾你睇ga渣!
阿詩:點證明呀?
阿力:咁證明law!(錫左落阿詩到)
~完~
|