終於都考晒試喇...
呢幾日為左考試
精神有D緊張
而且冇覺好瞓...
所以今日考完試之後
就打算去maggie屋企打麻雀
點知芽姐打黎話冇帶$
要我去藍田"接濟"佢
跟住我地去左maggie屋企
見到鄺k佢地都係到
於是佢地打麻雀
我地玩大富翁
結果我嬴左xdd
之後我地成班人去左厚德街市食野
我地仲見"羅嘉英"件衫同forever fish差唔多
所以叫左佢做"余妹"
又見到鄺k件衫到有條紅線
我地叫左做"月老線"
哈哈...
今日考完試之後
就同左mandy、christy、芽姐
去左mandy ge會所唱k
我地喺到食野
搞到亂七八糟
跟住芽姐係咁發癲 好好笑...
不過果個職員ge態度好差
佢話我地岩岩先攞完d碟 依加又攞
乜唔俾攞ga咩?
而且支咪又好似好d問題
下次都係去k房唱好d...
今朝早番左學校幫手賣旗
因為落雨ge關係
有好多人都唔肯買
仲要講同一句野都講到口窒窒
企到好辛苦都唔係賣左好多T~T
散左之後就去左觀塘韓燒
幫mandy慶祝生日
我地攞左好多生菜
變左做生菜煲 哈哈...
跟住又食左朱古力慕絲
勁好食^v^
食完之後就去左APM行左一陣
我地仲去左新都城影貼紙相
不過我地都係第一次用果部野
所以搞到好麻煩...