今日同左呀爸、呀媽同姑姐去左飲茶
飲完茶之後就去左剪頭髮
果個人幫我剪到勁碎
好樣衰...
跟住去左睇醫生
仲未好番...
今日朝頭早余永恆同我地講
我地果班淨係交左9張功課紙落校務處
仲要我地補番個"差額"
以後要俾多D功課
我聽到真係o晒嘴law
仲話上堂對果D功課唔計喎...
佢都有病ga
咁不如唔好做...
果個張巧欣一聽到話俾多D功課
就喺到偷笑
好黑人憎law...
真係好掛住2A班呀...