| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
| 第二日陸運會.. |
分類: 未分類 |
今日係社際陸運會...
喺睇比賽果陣
忽然見到"關你檸事"同Emily拖手
跟住Emily仲要攬住"關你檸事"
勁核突 =~=
之後果個Emily話我地果班D人阻住晒
仲話我地"死廢柴"
叫佢死開D喇..
佢咩班呀..
走過黎仲要話我地阻住晒
唔好話佢肥得濟 行唔到..
之後我地同芽姐諗住去小食部
點知有個F.2
當正自己係prefect就真係咁勁
喺到話我地
我地咪話番佢轉頭law..
鬼叫佢咁寸嘴
到到差唔多陸運會完果陣
有d人見到maggie條褲有幾隻韓文字
跟住karen就話果d字係
maggie自己話自己"個屎忽好臭"
笑到我地死左 笑左勁耐先識停..
結果係我地3A班同埋行社攞到第一
搭巴士果陣
無喇喇林伯坐左喺我旁邊
跟住我即刻走人
後來同左vicky share一個位
架車好多人... |
| 陸運會.. |
分類: 未分類 |
今日係陸運會...
我同sandy同maggie..
佢地一齊約埋去搭小巴
雖然已經早左好多
但係都勁多人
差唔多全部都係我地ge學校-口-
我地等左好耐先上到車
陸運會開始左之後
就見到"關你檸事"
喺到dom dom dom咁跳遠
好好笑...
好多人都好期待佢跑二百米
可惜都冇人睇到
等我仲好期待咁添...
不過mandy同christy都要幫手
結果得番我一個
好無聊...
跟住就跨社
去左athene果到
同埋其她人喺到傾計
佢地勁搞笑..
陸運會完左之後
就同sandy同athene去搭車
又係好多人=.=
搭緊車果陣
個司機仲要兜錯路 囧..
跟住差唔多搞到7點先番到屋企 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 23 | »
|