今日好凍...
着左兩件冷衫都係咁
凍死喇~-~
今日生物堂劏青蛙
初初仲以為會好核突
點知都唔係咁得人驚姐..
好彩我地果組ge青蛙都幾靚
而且唔太肥
到到依加仲覺得好正呀=v=
今日係旅行日...
去左小纜BBQ
同余永恆講d野完全唔同
又話方圓十里都冇樹
咁唔通果d係草呀?
真係信佢一成都死...
今年旅行日好無聊
淨係喺到燒野食
咳緊 冇得食雞翼T~T
喺到食炭...
都係石澳好玩d...
d人話沙灘到
有個外國男人冇着衫
有人仲影左相...
回程果陣芽姐見到有份咸報放左喺位到
d人仲大大聲咁讀出黎
好好笑...
九隻鳥仲喺扮晒野
明明好想睇...