呢兩個禮拜都要大考
想死...
有幾科出得好難
炒左=(
枉我溫得咁辛苦...
所以有時努力都未必得到回報
依加日日都瞓唔夠5個鐘T^T
最勁溫中史果陣瞓得果2個幾鐘
我呢個物理白痴仲溫緊物理
加油...
考完試再開始番減肥大計>v<
目標係買到Wil Fit Plus
play...
lunch果陣我、athene、maggie、細nancy係咁講某某人
maggie仲話佢遲早踩屎
哈哈...
最尾果兩堂drama exam
最搞野係賴ming
放兩個勁大ge氣球喺個胸到
仲要喺到挺胸
之後喺到扮瑤瑤
又跌低又跌橙
個樣仲好姣
好正...
番到個位之後又電我同athene
笑死^o^
唉...
好想去睇交響呀...