因為我仲未收到相...
借住ive 朋友的相先...
我有玩到呢樣野...^^
腳軟左一陣..
好快過左...
本身我要玩獨木橋..
但我"牛"底..
^^
=============
有樣野要講...
我復活啦...
想知點解...
直接問我..
不過我未必敢講...
哈哈...
======================
第一次同我班的同學有親密接近...
To:you
thanks..
.........................
我相信可以渡過的!!!
今個月有工作了..
做番之前果份...
助教...
潮濕指數十分之高..
周身癢..
呀雲姐姐變成了奧運姐姐
我想收番之前話自己而家好空閒..
經過了今個星期..
真的有充實的感覺..
下學期的堂數多了..
都好ge..
交咁多$$$..
下年轉番個我自己想走的路..
p.s:多謝呀ka請食飯..多謝clara的姐姐請食飯..
--------------------------------------------
-------------------------------------------------------
最近迷上一套劇...
[花樣男子]-韓版