嗯...成日出新game
同友人a話劍狐唔錯
www.jsonline.com.tw/
但係之後想到傳奇之前出既精樂係封海外IP
所以今次應該都會封 不過1~2個月之後應該會有香港代理
就慢慢等...
不過
等既時間又可以做咩呢...?
就玩第2個 姐係依個v
ps.wasabii.com.tw/corver/100119_corver/100116PS_corver.html
畫面唔錯 特色都o......(閱讀全文)
啊...今天暫停一次 以上
今天起床後腦內一直在重複播放音樂
嗯...先是土豆兄弟合唱的那首
之後因為通識試卷對答案事人們的負面情緒影響 想要輕鬆一點
而變成了法叔的歌...哈哈哈...
剛才聽到了露樣的角色歌 黑暗的很黑暗 可愛的真是...超~~可愛的!!>皿<
令我也想買CD了 ......
今天又有一盆小花的照料了呢...為什麼我的那一盆會是快要死的樣子呢...
----------------------
用實色一點的......(閱讀全文)