~逸~...自己的道路!
想透過呢個BLOG寫低每日生活既點滴...
anakinlo
暱稱: 呀逸
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
阿凡達~~AT CHRISTMAS...
充滿紅色的聖誕~在我心...
考試成績~~~衰曬
對不起~我輸了....
MISS HA生日快樂!!!
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 212
今日人氣: 1
累積人氣: 2023
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


THOMAS(火車頭)~~~呀!!!好恐怖呀!!!我唔要呀!!! 愉快 分類: 未分類

今朝起身有D涼,我都有D凍~~著返件衫先~~~

今朝明明要排隊~~但係坐到上堂先知唔洗排,唉,上音樂堂考試啦!!!好驚呀!!!

結果都唔係好識,合格算偷笑啦~~~

小息過後~~右上中文堂LU~~      MISS CHAN有D唔係幾舒服,所以叫我地讀下書,溫下習,都算上得幾舒服.

死人彭敬賢同謝國威係咁係我本書到畫公仔~~有咁樣衰得咁樣衰!!!

跟住就測幾何啦~~今次起碼過3分2人唔合格...成班死曬~~ 好彩我幾何叻~~冇我份...呵呵!

次次做親幾何用既方法同人地都唔同既...咁怪既...

中午食飯食M記~~好貴呢...咁就冇左三十大洋啦

MISS HA真係辛苦~~日日中午都返泥幫我地溫習,講到口水都乾埋都照講...真係偉大

今次死火...依家全班個個都知我死穴係THOMAS(火車頭)...我真係超驚呢隻咁既野

佢真係好樣衰呀~~我細個睇親佢就喊嫁啦...到左依家個陰影仲係到...

死人彭敬賢仲衰~~上堂畫左7部THOMAS...樣衰過原版9倍....吓到我大嗌~~搞到MISS都俾我吓親

死啦!!!唔通我一生人都要活係THOMAS既陰影底下????!!!!

 



2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


爆缸的一天...真係零舍不同..= = 驚訝 分類: 未分類

今日係星期一呀~~正呀!唔洗著哥套咁唔舒服既校服,可以著舒服既運動服..真係爽

今朝起身早左,所以媽咪就請左我食早餐,咁就慳返10$...仲食到好飽tim...真係開心,抱著愈快既心情返學係特別唔同,

返到學校各位同學都好似唔係咁精神,一定係琴晚玩夜左啦...早d訓呀嘛各位,

今日既週會竟然要用電視上,仲要去人地課室,真係幾特別--今日過得特別快,話咁快就中文堂,miss chan要我地作文,

題目係:我的初中時代....望到呢個題目,心裡面浮現左好多事出泥,呢三年泥既點點滴滴,真係好難忘,

好都野都仲係礫礫在目,各位好友,傑,彭彭,潮州威,大隻威,MK,chilam,周周輝,呀旺,昌昌...等等等等,都好難忘,

時間真係好快,轉眼間就3年啦,miss ha由當初既青春少女變左依家既有夫之婦,可以話見證住miss ha既生命階段,

miss ha雖然依然好開朗,但眉心之間比以前多了分憂愁,都怪我們唔爭氣,成日都激佢,唉...MISS HA...SORRY呀!!!

我要考好畢業試!!!報答MISS HA!!!-------

好快就去到中午食LUNCH既時間啦,去冇2食面,雙拼加底係正D..呵呵,我唔係好食得辣,加左2滴辣椒油就算啦,相反,彭敬賢呢D冇

辣不歡既臭小子,攞D辣椒粉當沖麥皮咁款,倒成四五匙,成碗野紅色,吓死人咩,我鐘意紅色都唔洗對我咁好下化...

我飲左一啖佢D"麥皮",嘩!!!媽呀!!!滅火筒呀!!!好辣呀!!!...咩人泥嫁---人食嫁咩!!!

返到學校上左物理堂就上體育堂,呵呵--右有機會俾我鬆展下啦--YO!!!

成班野係到打籃球,D波好似轟炸機咁..冇停過,係咁炸個籃,我就好似D難民咁走夾唔抖...攞命咩

測籃球lu~~~唉...我諗除左羽毛球之外,我冇咩係精嫁啦...打極都得哥六球,合格算好lu~~~!!!

想打羽毛球但係右俾d攤位佔用左,唉...打條毛咩....= =...苦悶呀...

冇得打就唯有周圍走走跳跳啦..出事啦,跳去籃球架哥時俾支鐵技一下插左落隻腳到...好彩係擦傷姐,不過成塊皮冇左,成忽肉白曬..http://g.imagehost.org/view/0864/CIMG0929

都幾得人驚,唯有攞d水清洗下啦...不過d升都好猛下...要上DR HO到搞搞佢...好彩冇傷得好入..仲行得...好彩!!!

要拐下拐下去課室,都好好笑,返到課室右要作文...呼~~~慘呢...

MK同Ceci唔係幾開心喎...只有同佢地傾下啦...不來佢地係煩緊我冇得煩既煩惱,年輕人呀~~~

何必呢~~大家體諒下未得囉...未作曬LIGU就要趕人...要出去痞橙仔,可悲----

次次人地唔開心我都做左社工咁款,要開解下佢,要安慰下佢,真係太好心啦我...其實感情唔一定話係佔有嫁姐...

俾d空間俾大家,互相體諒下,相處都唔難姐...希望佢兩個會好返啦...祝福佢地吧



2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


X-MAN 狼人外傳!!正爆!!! 開心 分類: 未分類

  琴日放假今日都要返學,真係衰....= =,搞到右唔夠訓!!!......=田=!!!

放學就返屋企休息下,晏晝就要環山跑啦,驚驚地TIM,係屋企睇睇下電視訓著左,到左2點半先起身,好肚餓呀...早餐午餐都未食呀!!!

就泥跑唔食得野,但係咩都冇食胃痛呀,謂有去M記食個餐啦!!食完之後就急急腳走去松山,去到好彩仲有大把時間,

檢錄完仲有大把時間,拉下筋先,開跑啦!!!一路都跑得幾好,唔知點解之前跑松山覺得好累,但係今次一D都唔累

跑到3分2,由於食完野冇幾耐,於是胃抽筋,好痛呀!!!痛到呀媽都唔認得,冇計啦,一定要行啦,咁就俾人拋離左啦,T^T

行左1分鐘,冇咩事就再跑過,都俾我追返十個人,唔錯啦...= =...真係唔甘心呀!,,下次跑路餓死都唔食野呀!!!

坐左半個鐘頭抖夠就走LU~~~      行左去包姐到睇下對新既羽毛球鞋出左未先,OH!!!YES!!!出左啦,不過800$!...媽的..

好貴呀!!!但係佢既金屬紅色令我深深著迷!!!...唔得啦!!!唔可以再睇落去呀..我驚我忍唔住偷野呀!!!走啦~~~

返到屋企沖個令涼先!!舒服曬~~上下網睇下電視咁就8點半啦...出發去彭屋企先~~

去到原來D人都泥曬..係間房到打緊機,仲要玩PS2既BMX tim,,我強項,右攞第一,真係冇癮!

玩到9點半就搭車去觀光塔啦..駕死人32號兜到超遠,浪費曬我D時間,好彩去到都冇遲D,仲係播緊D預告片

一開始就見到狼人細個哥時殺左老頭,原來佢哥3隻爪原先係骨泥嫁喎..

狼人正一悲劇主角,老豆右死埋,右要被迫去殺人,本來想退下火線同愛人癮居,但係軍隊始終唔放過佢,

佢呀哥仲要殺埋佢愛人,充滿仇恨既佢,想報仇右唔夠打,爪都斷埋,唔想講啦...太可憐啦,最尾仲失埋憶..OH~~GOD~~

次次睇完戲起身都腳軟...= =...搭車返到屋企成點鍾LU~~睇電視睇到3點死去訓啦...累呀

唔好意思呀..咁多位..成個星期冇打..因為真係繁忙左D~~~見諒呀!! CM吧



2009 年 4 月 25 日  星期六   暴雨


黑色暴雨-探訪老人家--^ ^ 愉快 分類: 未分類

      今日8點鐘有人打電話過泥嘈醒左我,原來係MISS HA打俾我話今日黑色暴雨唔洗返學...YES!!!

唔洗返學!!!

於是就一訓訓到12點--正!!!係屋企上下網睇下電影,睇睇下..先知就泥點半!...我約左Kathy做義工

嫁!!死火啦!!頭右未洗,衫右未換,

遲曬到啦!!!...到飛快既腳步到達目的地,遲左5分鐘...算係咁啦!!-----集齊浸信既學生就走進去報

到...個發起人超惡...

一泥就罵人...仲罵到kathy喊tim...陰公豬囉.....我係第一組...同隻恐龍陸嘉雯一組,攞命咩...

= =人地組組都要做清潔,

只係得我地第一組同唐偉華哥組唔洗...只係要同婆婆傾計..呵呵!!!正!...我地跟住個婆婆上去我地要

探訪既婆婆哥到,婆婆真係健康呀,

健步如飛呀!,婆婆同我地講我地探個婆婆係失明,我吓一吓,婆婆禁左門鐘,婆婆走出泥同我地開門,呢

位婆婆都幾健康

我地坐低左之後就自我介紹左先,再同婆婆傾計,同婆婆傾左好多野,問左婆婆平時會做d咩,仲講左好

多佢地年代既趣事,好彩同媽咪傾得

多計,知到我婆婆個年代d野,都有d話題,我仲講左我呀公係俾日本仔打死,婆婆都話哥時真係好陰公,

傾得好開心,婆婆右講依家d細路

真係好幸福,咩都有,佢地以前仲未必有飯食,日日食蕃薯..,婆婆仲不停咁多謝我地,右話依家d細路

仔好乖,哥時眼角仲濕濕地,

睇得出婆婆今日好開心,我都好開心,傾左2個鐘左右,右要走啦,之後同婆婆影左張相,走哥時我握住婆

婆仔手同佢講byebye,

婆婆真係好開心...,跟住就好唔捨得咁同婆婆道別,希望婆婆身體健健康康,長命百歲...

今日真係過得好充實,亦好開心,雖然落住毛毛細雨,亦不影響我既令令心情..哈哈

睇完既咁多位留下cm呀,亦希望各位朋友要好好愛錫身邊既公公婆婆,仲有係地既爺爺麻麻,我就話冇

呢個機會,因為佢地過曬身

但係你地有嘛,家有一老,,如有一寶呀!!!

cmcmcm呀!!!



2009 年 4 月 24 日  星期五   雨天


開心的一天...落雨都開心! 愉快 分類: 未分類

       因為琴晚睇電視睇到好夜,太累...所以今日訓我晏左,呢排個身體愈泥愈攰...唉...睇泥真係有壓力啦...

雖然好攰,但係都係要返學,於是我就用3個字搞掂曬所有野...返學去lu~~~

一路行,行到去肥權間面包鋪,肥到小肥權...仲有佢媽媽,跟住同佢一齊返學啦,我見佢拎住盒腸粉,就問佢:你未食野咩?

佢就話:唔係我嫁,係美美嫁.     佢叫我幫佢拎去俾美美..因為佢小息要測驗..唔得閒...心諗:未姐係益左我?!...唔通個天都想幫我??

唔知點解即刻精神曬.!...上完第一堂就拎上去俾美美..上到去見到佢坐左係到,就叫聲佢啦,個個都望住曬,佢見到我就笑得好開心...

真係好得意呀佢...佢攞到盒腸粉仲叫我陪佢一齊食...哈哈,唔通睇住佢食咩,都係唔好啦,於是就返返去課室啦..見到佢我都好開心

之後上我最愛既幾何堂,呵呵!!...唔知點解d人會做到頭到爆,我就快到倒水咁...但係做代數就屎到死..

上藝術堂畫人頭,呀!!!lo but畫得好令呀!!!不過我都唔差!!!落堂經過ck哥班,右俾我見到隻企鵝仔,呵呵..見到佢梗係要糟質下先得啦!

不好mit啦佢塊面...去到中午上普通話堂係到捉棋..哈哈!!右俾我大殺三方..呵呵

放學右捉多鋪..3個人打我一個..我都涯到殺淨人一隻..太勁啦.....= =

之後就同左呀倫去鏡湖E院打羽毛球...同D水平一般既人打..我就殺到開巷...係咁-殺-殺-殺!!!超有成就感!!!D叔叔呀姨以為我係校

隊...佢地問我打左幾耐...我話四個月...佢地話:嘩!!!咁勁既?!

但係同呀倫打,我就輸到扒係到..佢就係到笑騎騎...頂..三年同4個月水平就係差咁遠..真係唔甘心

呀!!!!等我打多3年殺死佢!!!吼!!!

打完波同呀倫去買雞蛋仔食...好好味----之後就返左屋企LU~~~開心既一日就咁完左!!

大家留CM呀!!!我好攰嫁!!!