| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
THOMAS(火車頭)~~~呀!!!好恐怖呀!!!我唔要呀!!!  |
分類: 未分類 |
今朝起身有D涼,我都有D凍~~著返件衫先~~~
今朝明明要排隊~~但係坐到上堂先知唔洗排,唉,上音樂堂考試啦!!!好驚呀!!!
結果都唔係好識,合格算偷笑啦~~~
小息過後~~右上中文堂LU~~ MISS CHAN有D唔係幾舒服,所以叫我地讀下書,溫下習,都算上得幾舒服.
死人彭敬賢同謝國威係咁係我本書到畫公仔~~有咁樣衰得咁樣衰!!!
跟住就測幾何啦~~今次起碼過3分2人唔合格...成班死曬~~ 好彩我幾何叻~~冇我份...呵呵!
次次做親幾何用既方法同人地都唔同既...咁怪既...
中午食飯食M記~~好貴呢...咁就冇左三十大洋啦
MISS HA真係辛苦~~日日中午都返泥幫我地溫習,講到口水都乾埋都照講...真係偉大
今次死火...依家全班個個都知我死穴係THOMAS(火車頭)...我真係超驚呢隻咁既野
佢真係好樣衰呀~~我細個睇親佢就喊嫁啦...到左依家個陰影仲係到...
死人彭敬賢仲衰~~上堂畫左7部THOMAS...樣衰過原版9倍....吓到我大嗌~~搞到MISS都俾我吓親
死啦!!!唔通我一生人都要活係THOMAS既陰影底下????!!!!
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
爆缸的一天...真係零舍不同..= =  |
分類: 未分類 |
今日係星期一呀~~正呀!唔洗著哥套咁唔舒服既校服,可以著舒服既運動服..真係爽
今朝起身早左,所以媽咪就請左我食早餐,咁就慳返10$...仲食到好飽tim...真係開心,抱著愈快既心情返學係特別唔同,
返到學校各位同學都好似唔係咁精神,一定係琴晚玩夜左啦...早d訓呀嘛各位,
今日既週會竟然要用電視上,仲要去人地課室,真係幾特別--今日過得特別快,話咁快就中文堂,miss chan要我地作文,
題目係:我的初中時代....望到呢個題目,心裡面浮現左好多事出泥,呢三年泥既點點滴滴,真係好難忘,
好都野都仲係礫礫在目,各位好友,傑,彭彭,潮州威,大隻威,MK,chilam,周周輝,呀旺,昌昌...等等等等,都好難忘,
時間真係好快,轉眼間就3年啦,miss ha由當初既青春少女變左依家既有夫之婦,可以話見證住miss ha既生命階段,
miss ha雖然依然好開朗,但眉心之間比以前多了分憂愁,都怪我們唔爭氣,成日都激佢,唉...MISS HA...SORRY呀!!!
我要考好畢業試!!!報答MISS HA!!!-------
好快就去到中午食LUNCH既時間啦,去冇2食面,雙拼加底係正D..呵呵,我唔係好食得辣,加左2滴辣椒油就算啦,相反,彭敬賢呢D冇
辣不歡既臭小子,攞D辣椒粉當沖麥皮咁款,倒成四五匙,成碗野紅色,吓死人咩,我鐘意紅色都唔洗對我咁好下化...
我飲左一啖佢D"麥皮",嘩!!!媽呀!!!滅火筒呀!!!好辣呀!!!...咩人泥嫁---人食嫁咩!!!
返到學校上左物理堂就上體育堂,呵呵--右有機會俾我鬆展下啦--YO!!!
成班野係到打籃球,D波好似轟炸機咁..冇停過,係咁炸個籃,我就好似D難民咁走夾唔抖...攞命咩
測籃球lu~~~唉...我諗除左羽毛球之外,我冇咩係精嫁啦...打極都得哥六球,合格算好lu~~~!!!
想打羽毛球但係右俾d攤位佔用左,唉...打條毛咩....= =...苦悶呀...
冇得打就唯有周圍走走跳跳啦..出事啦,跳去籃球架哥時俾支鐵技一下插左落隻腳到...好彩係擦傷姐,不過成塊皮冇左,成忽肉白曬..
都幾得人驚,唯有攞d水清洗下啦...不過d升都好猛下...要上DR HO到搞搞佢...好彩冇傷得好入..仲行得...好彩!!!
要拐下拐下去課室,都好好笑,返到課室右要作文...呼~~~慘呢...
MK同Ceci唔係幾開心喎...只有同佢地傾下啦...不來佢地係煩緊我冇得煩既煩惱,年輕人呀~~~
何必呢~~大家體諒下未得囉...未作曬LIGU就要趕人...要出去痞橙仔,可悲----
次次人地唔開心我都做左社工咁款,要開解下佢,要安慰下佢,真係太好心啦我...其實感情唔一定話係佔有嫁姐...
俾d空間俾大家,互相體諒下,相處都唔難姐...希望佢兩個會好返啦...祝福佢地吧 |
2009 年 5 月 2 日 星期六  |
X-MAN 狼人外傳!!正爆!!!  |
分類: 未分類 |
琴日放假今日都要返學,真係衰....= =,搞到右唔夠訓!!!......=田=!!!
放學就返屋企休息下,晏晝就要環山跑啦,驚驚地TIM,係屋企睇睇下電視訓著左,到左2點半先起身,好肚餓呀...早餐午餐都未食呀!!!
就泥跑唔食得野,但係咩都冇食胃痛呀,謂有去M記食個餐啦!!食完之後就急急腳走去松山,去到好彩仲有大把時間,
檢錄完仲有大把時間,拉下筋先,開跑啦!!!一路都跑得幾好,唔知點解之前跑松山覺得好累,但係今次一D都唔累
跑到3分2,由於食完野冇幾耐,於是胃抽筋,好痛呀!!!痛到呀媽都唔認得,冇計啦,一定要行啦,咁就俾人拋離左啦,T^T
行左1分鐘,冇咩事就再跑過,都俾我追返十個人,唔錯啦...= =...真係唔甘心呀!,,下次跑路餓死都唔食野呀!!!
坐左半個鐘頭抖夠就走LU~~~ 行左去包姐到睇下對新既羽毛球鞋出左未先,OH!!!YES!!!出左啦,不過800$!...媽的..
好貴呀!!!但係佢既金屬紅色令我深深著迷!!! ...唔得啦!!!唔可以再睇落去呀..我驚我忍唔住偷野呀!!!走啦~~~
返到屋企沖個令涼先!!舒服曬~~上下網睇下電視咁就8點半啦...出發去彭屋企先~~
去到原來D人都泥曬..係間房到打緊機,仲要玩PS2既BMX tim,,我強項,右攞第一,真係冇癮!
玩到9點半就搭車去觀光塔啦..駕死人32號兜到超遠,浪費曬我D時間,好彩去到都冇遲D,仲係播緊D預告片
一開始就見到狼人細個哥時殺左老頭,原來佢哥3隻爪原先係骨泥嫁喎..
狼人正一悲劇主角,老豆右死埋,右要被迫去殺人,本來想退下火線同愛人癮居,但係軍隊始終唔放過佢,
佢呀哥仲要殺埋佢愛人,充滿仇恨既佢,想報仇右唔夠打,爪都斷埋,唔想講啦...太可憐啦,最尾仲失埋憶..OH~~GOD~~
次次睇完戲起身都腳軟...= =...搭車返到屋企成點鍾LU~~睇電視睇到3點死去訓啦...累呀
唔好意思呀..咁多位..成個星期冇打..因為真係繁忙左D~~~見諒呀!! CM吧 |
黑色暴雨-探訪老人家--^ ^  |
分類: 未分類 |
今日8點鐘有人打電話過泥嘈醒左我,原來係MISS HA打俾我話今日黑色暴雨唔洗返學...YES!!!
唔洗返學!!!
於是就一訓訓到12點--正!!!係屋企上下網睇下電影,睇睇下..先知就泥點半!...我約左Kathy做義工
嫁!!死火啦!!頭右未洗,衫右未換,
遲曬到啦!!!...到飛快既腳步到達目的地,遲左5分鐘...算係咁啦!!-----集齊浸信既學生就走進去報
到...個發起人超惡...
一泥就罵人...仲罵到kathy喊tim...陰公豬囉.. ...我係第一組...同隻恐龍陸嘉雯一組,攞命咩...
= =人地組組都要做清潔,
只係得我地第一組同唐偉華哥組唔洗...只係要同婆婆傾計..呵呵!!!正!...我地跟住個婆婆上去我地要
探訪既婆婆哥到,婆婆真係健康呀,
健步如飛呀!,婆婆同我地講我地探個婆婆係失明,我吓一吓,婆婆禁左門鐘,婆婆走出泥同我地開門,呢
位婆婆都幾健康
我地坐低左之後就自我介紹左先,再同婆婆傾計,同婆婆傾左好多野,問左婆婆平時會做d咩,仲講左好
多佢地年代既趣事,好彩同媽咪傾得
多計,知到我婆婆個年代d野,都有d話題,我仲講左我呀公係俾日本仔打死,婆婆都話哥時真係好陰公,
傾得好開心,婆婆右講依家d細路
真係好幸福,咩都有,佢地以前仲未必有飯食,日日食蕃薯.. ,婆婆仲不停咁多謝我地,右話依家d細路
仔好乖,哥時眼角仲濕濕地,
睇得出婆婆今日好開心,我都好開心,傾左2個鐘左右,右要走啦,之後同婆婆影左張相,走哥時我握住婆
婆仔手同佢講byebye,
婆婆真係好開心... ,跟住就好唔捨得咁同婆婆道別,希望婆婆身體健健康康,長命百歲...
今日真係過得好充實,亦好開心,雖然落住毛毛細雨,亦不影響我既令令心情..哈哈
睇完既咁多位留下cm呀,亦希望各位朋友要好好愛錫身邊既公公婆婆,仲有係地既爺爺麻麻,我就話冇
呢個機會,因為佢地過曬身
但係你地有嘛,家有一老,,如有一寶呀!!!
cmcmcm呀!!! |
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
開心的一天...落雨都開心!  |
分類: 未分類 |
因為琴晚睇電視睇到好夜,太累...所以今日訓我晏左,呢排個身體愈泥愈攰...唉...睇泥真係有壓力啦...
雖然好攰,但係都係要返學,於是我就用3個字搞掂曬所有野...返學去lu~~~
一路行,行到去肥權間面包鋪,肥到小肥權...仲有佢媽媽,跟住同佢一齊返學啦,我見佢拎住盒腸粉,就問佢:你未食野咩?
佢就話:唔係我嫁,係美美嫁. 佢叫我幫佢拎去俾美美..因為佢小息要測驗..唔得閒...心諗:未姐係益左我?!...唔通個天都想幫我??
唔知點解即刻精神曬.!...上完第一堂就拎上去俾美美..上到去見到佢坐左係到,就叫聲佢啦,個個都望住曬,佢見到我就笑得好開心...
真係好得意呀佢...佢攞到盒腸粉仲叫我陪佢一齊食...哈哈,唔通睇住佢食咩,都係唔好啦,於是就返返去課室啦..見到佢我都好開心
之後上我最愛既幾何堂,呵呵!!...唔知點解d人會做到頭到爆,我就快到倒水咁...但係做代數就屎到死..
上藝術堂畫人頭,呀!!!lo but畫得好令呀!!!不過我都唔差!!!落堂經過ck哥班,右俾我見到隻企鵝仔,呵呵..見到佢梗係要糟質下先得啦!
不好mit啦佢塊面... 去到中午上普通話堂係到捉棋..哈哈!!右俾我大殺三方..呵呵
放學右捉多鋪..3個人打我一個..我都涯到殺淨人一隻..太勁啦.....= =
之後就同左呀倫去鏡湖E院打羽毛球...同D水平一般既人打..我就殺到開巷...係咁-殺-殺-殺!!!超有成就感!!! D叔叔呀姨以為我係校
隊...佢地問我打左幾耐...我話四個月...佢地話:嘩!!!咁勁既?!
但係同呀倫打,我就輸到扒係到..佢就係到笑騎騎...頂..三年同4個月水平就係差咁遠..真係唔甘心
呀!!!!等我打多3年殺死佢!!!吼!!!
打完波同呀倫去買雞蛋仔食...好好味- ---之後就返左屋企LU~~~開心既一日就咁完左!!
大家留CM呀!!!我好攰嫁!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|