今日天氣風和日麗,,心情真係好正呀!!!今日代數測...明明心口成支竹係到,,但係做做下發覺有D唔對路,諗左成十分鐘,,臨交卷先識做,做唔返啦T^T
不過呢D小事怎會影響我逸哥既心情呢!!!
小息去左攞整面具既表,訓導處幾時都咁多人嫁,FION真係受歡迎,哥個咁既死人黃詩雅,,到依家先俾到個護膝我,唔好再遲D,仲有個咁既企鵝CK,好彩今日心情好.
放學LU~~~,就去左交野俾PING姐,企鵝仔CK右係到喎,梗係槽質佢一返先啦,,佢塊面真係右彈手右有手感,真係MIT過返層味!
放左學...右召集左一堆死士去試水溫(游水),有一班ON居既傻死唔怕死,,同我去游水..哈哈...去到泳池..等左一陣...齊人啦!!!...齊齊換衫下海自殺....今次唔係得我一個慘叫啦...哈哈...係成班傻仔係到WE哇大叫...HIGH到爆..
不過超舊..體魄強健既我游左一陣就唔凍啦!!!...KINMING泥左...我地呃佢...:今日D水唔凍呀!!!你落泥啦!!!...佢落左泥之後...死狀什慘...可悲呀!!!...大家冰鎮完一輪之後...抽住筋上水...一堆震震下既傻仔爭住走...真可笑...右狀觀!!!...轉完衫...NOW仔右拐下拐下咁離去,,
游完水...去M記食野...食DOUBLE好滿足呀!~!...食完右去彭彭屋企打機...GOOD...到止為止!!!...CM!!!! |