~逸~...自己的道路!
想透過呢個BLOG寫低每日生活既點滴...
anakinlo
暱稱: 呀逸
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
阿凡達~~AT CHRISTMAS...
充滿紅色的聖誕~在我心...
考試成績~~~衰曬
對不起~我輸了....
MISS HA生日快樂!!!
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 212
今日人氣: 7
累積人氣: 2039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


呀逸C奶大行動!!!... 開心 分類: 未分類

由於琴日玩得太夜既關係,今朝訓得好晏,成12點先起身...去廁所照鏡成個猫樣..FUXK!!!

起身唔洗頭住...一路笠住呀妹個頭COOL...叫左咸傑...潮州威同威哥泥我屋企汁青獎既野...佢地泥到哥時我都唔記得洗頭,

一開門佢地以為我食錯藥,洗唔洗咁呀.!!!

係到核對裝備哥時死咸傑係到嫌三縑四...呢樣右話唔得..哥樣右話唔好,,煩到死!!!

汁完之後開部WII玩MARIO網球...威哥玩到打羽毛球咁款...係咁開西..接到我傻...果然我既天份唔係擺係打機上面.

搞好曬所有野後就去左買送...成班野個個都未去過街市...右話臭右話血腥..依家D人真係個個都唔洗係屋企做野...少爺仔..= =

街市D野真係特別新鮮..哈哈,買完咩住一秋二LUNG,返屋企..好重呀,返到屋企PING姐右打過泥炮轟我...組長真係唔易做呀...

今日天氣都唔錯..聽日就係行山既大日子啦!!好開心呀!!!希望聽日天氣都好似今日咁好啦!!!玩得開心D至得!!

 

 



2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


今日天氣好好呀!!!GOOD!!!...SWIIMMING!!!! 愉快 分類: 未分類

今日天氣風和日麗,,心情真係好正呀!!!今日代數測...明明心口成支竹係到,,但係做做下發覺有D唔對路,諗左成十分鐘,,臨交卷先識做,做唔返啦T^T

不過呢D小事怎會影響我逸哥既心情呢!!!

小息去左攞整面具既表,訓導處幾時都咁多人嫁,FION真係受歡迎,哥個咁既死人黃詩雅,,到依家先俾到個護膝我,唔好再遲D,仲有個咁既企鵝CK,好彩今日心情好.

放學LU~~~,就去左交野俾PING姐,企鵝仔CK右係到喎,梗係槽質佢一返先啦,,佢塊面真係右彈手右有手感,真係MIT過返層味!

放左學...右召集左一堆死士去試水溫(游水),有一班ON居既傻死唔怕死,,同我去游水..哈哈...去到泳池..等左一陣...齊人啦!!!...齊齊換衫下海自殺....今次唔係得我一個慘叫啦...哈哈...係成班傻仔係到WE哇大叫...HIGH到爆..

不過超舊..體魄強健既我游左一陣就唔凍啦!!!...KINMING泥左...我地呃佢...:今日D水唔凍呀!!!你落泥啦!!!...佢落左泥之後...死狀什慘...可悲呀!!!...大家冰鎮完一輪之後...抽住筋上水...一堆震震下既傻仔爭住走...真可笑...右狀觀!!!...轉完衫...NOW仔右拐下拐下咁離去,,

游完水...去M記食野...食DOUBLE好滿足呀!~!...食完右去彭彭屋企打機...GOOD...到止為止!!!...CM!!!!



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


飲茶真好...電腦好煩 分類: 未分類

今朝一起身已經成十點...明明約左呀倫打波..但係唔記得較now鐘...sorry呀

所以就同左屋企人去大陸飲茶..真係好開心..好溫馨呀!!!不過次次都食到咁飽...唉...

返到屋企右要趕計劃書...呀!!!  好煩呀!!!

仲要做電腦功課!!!我死啦...我唔係萬能嫁!!!...我仲要冇哥個軟件...唉...只好去彭彭屋企做...做到

成11點幾...好得人驚呀!!!...返到泥好眼訓呀...唔講啦...打住咁多先啦...

大家睇諒我頂住眼訓都打blog...cm唔該



2009 年 4 月 4 日  星期六   和暖


天氣好D 我心情都好D...^ ^ 分類: 未分類

琴晚游完水...打完機...返到屋企都12點幾啦...好攰..但係為左睇F檔案...我頂到3點幾...媽的..= =

攤落床唔夠十分鍾就訓著左啦..哈哈..到左今朝起身..我見到太陽伯伯今日好好笑容呀!!...太陽伯伯心情好..我都心情好..呵呵

到左中午...咸濕傑叫我同佢補習...冇計啦...鬼叫佢蠢咩...偉大既我就唯有出啦...去到高士德..行下玩具店...俾我見到朱詠琪呀...哈哈..2年冇見...精神都幾好喎..仲令女左呀!

行到咁上下...就去左M記到溫習lu~~~一路溫..一路講笑..都唔知溫左d咩..唉...不過見到令女呀!仲好令下tim...都算有收獲~溫到四點半...就依依不捨咁離開(令女呀!!!)

溫完習...右去彭屋企打機...睇佢地打機真係愈睇愈好笑...邊有人打機打到呼天叫地嫁..(佢地玩緊新出既生化危機5)

打到咁上下...都係時候走lu~~~走哥陣時...天色都開始暗啦..仲有d雨粉..走快d先-----

返到屋企..去完軍訓既妹妹仲未返屋企...擔心到我媽媽死死下..成十點先返泥..右唔打電話交代下...想死咩...

到左大約11點到..Ping竟然打電話過泥...心諗都唔方好野啦...一聽...佢已經開曬大喇叭咁炮轟我..我不斷咁係到:sorry呀...對唔住呀...唔好意思呀...下次唔會嫁啦  | 可想而知...Ping姐幾得人驚呢...呼~~~   份計劃書..仲未搞掂呀完來...

打到呢到...咁多位...睇完留返個CM先好走呀!



2009 年 4 月 3 日  星期五   清涼


人有時要做下傻事嫁..哈哈!!! 分類: 未分類

今日過得幾好...唔錯,幾開心呢!..上堂上得好開心...琴日明明成點先訓..但係我一d都唔眼訓...仲好專心tim...WonderFUL!!!

Miss Chan屈我呀..佢話我搞機呀!~~...T^T..上佢堂真係好好笑哦...到左藝術堂..要畫人像...畫對面既同學...大家都畫到對方成個外星人咁...當然我都唔例外啦..笑死...XD   笑得多得濟...牙臼好痛呀..口部劇烈運動..= =

去到下午最後一堂化學堂做實驗..好過癮...張D野溝泥溝去...右俾我做得好好喎...實驗冊仲做得好好呀...好叻仔!!!

放學啦...但係一D都唔舒服...要趕青獎計劃書...做到我隻狗咁...好彩有個哥哥仔去錯地方..泥左我地浸中..咁就借佢既泥"參考"下啦...做左成個鐘...做完啦...再以光速飛奔去蔡高...MISSION COMPLETE!

今日我所做既傻事...大家都估唔到...我竟然去游水..初頭同NOW仔膽粗粗咁去新花園..但係換完衫...望住個池一個人都冇就知咩事啦..我同NOW先生你眼望我眼..說道:今日水溫應該唔高.......|||...佢唔敢落水...我就唔理三七廿一跳左落水...我凍到大嗌一聲:媽咪呀!!!-------所有救生員都望住我笑...哈哈...雖然好凍...但係都頂住游左陣...跟住就唔凍lu~~~..但係now仔仲未敢落水...肥雄同政爺泥到lu..都唔明點解佢兩個唔怕凍..雄仔雖然肥騰騰...但係游得好快...快過我呀...犀利!

now仔肯落水啦...一落水就抽筋真失敗..= =..身到未熱完佢夠膽死去游3米池...未死過.我逸哥都未游佢就爭住去死...到就走哥時...抽筋抽到走唔到...要我地夾手夾腳抬佢上水...媽的...=田=!!!..游左個半鐘就走啦..太凍啦...=米=|||

游完一身凍水就去左m記食野...再去彭彭屋企打機..我平時唔鐘意打機嫁嘛...但係點解我今次玩得咁投入既...神呀!!!..不過真係好好玩!!!玩到12點到...散band lu~~~好累哦今日...不過好開心!!!......HAPPY EVERY DAY...YO!!!