~逸~...自己的道路!
想透過呢個BLOG寫低每日生活既點滴...
anakinlo
暱稱: 呀逸
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
阿凡達~~AT CHRISTMAS...
充滿紅色的聖誕~在我心...
考試成績~~~衰曬
對不起~我輸了....
MISS HA生日快樂!!!
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 212
今日人氣: 1
累積人氣: 2026
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


同美美一齊打邊爐!!...開心死! 愉快 分類: 未分類

今日非常炎熱,太陽好猛呀!!!我鐘意!不過濕度好高,超唔舒服!!!

今日派左幾張測驗卷,只係僅僅合格,默書仲唔合格,唔係咁滿意!

中午體育堂,烈日當空,仲要我地係太陽底下跳遠,我仲要係尾二跳哥個,攞命咩!....跳完就去左打羽毛球,唉.非常之冇癮,加上博頭右傷左.

本以為今日係一日好悶既日子,誰不知,ping姐同我地去打邊爐,仲叫左美美泥tim,呵呵,點知美美唔識泥,要出動我同呀倫去接佢,雖然好

鬼熱,但係為左美美,都係值得既,返到去ping姐佢地已經食緊,真係冇義氣,都唔等埋既....坐低唔夠一陣,已經食左好多野,美美仲係咁夾

俾我,點食呀我......我同呀倫已經投曬降..但係佢仲係到食,好少見女仔咁食得,犀利..佢食野個樣真係好鬼得意,可惜佢唔係我邊個啦

食到十點到,都係時候走,我托住個好飽既肚離開,呀倫仲差d走唔郁tim,但係美美依然健步如飛,太厲害啦!...同ping姐bye bye後,

就送美美返屋企,途中有講有笑,真係好開心,亦好心酸,唔知我仲可以笑幾耐呢,當美美返到佢屋企樓下既時候,

我就依依不捨地同佢講byebye,一路同呀倫係路上傾計,傾左好多心事,其實我都幾佩服呀倫,唔單止打波叻過我,處理感情亦都好過我

好多,同呀倫道別後,我就一個人孤獨地返屋企,街上既人都訓曬教,得我一個係咁大風底下,究竟幾時我先搵到我既另一半呢?

希望會搵到啦,睇完既各位CM下啦,有你地既支持我先有動力嫁!



2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


右是落雨天,不過都好開心,助養兒童吧... 愉快 分類: 未分類

        今日依然落雨,唉...其實我都唔明點解初三要補課,得哥兩堂...學得d咩喎,= =

所以就同傑傑上堂係檯底捉棋,右輸左俾佢!!!..吼!!!...放學就開始落雨啦...真沒趣,

落雨哥時見到既野真係特別唔同,都唔係好差姐,放左學就去左剪頭髮,可以剪頭髮啦!...唔係咁長啦!!!..真係爽!

剪完頭髮就去游水,暖水池真係唔同d,舒服好多,諗返去新花園哥時凍到呀媽都唔認得,游得好開心呀!,係水到打交都幾過癮...

游下游下見到個野以為係陳家雄.一下bag左落去,點知原來唔係陳家雄,死啦,即刻潛落水扮唔知..佢死班野笑到扒曬落水,哈哈.瘀爆

游完水超舊去M記食野..太肚餓,食左3個包...好飽呀!!!

之後俾人拖左去網吧打機...都唔岩我既...咩都唔識玩...搞到我得個坐字,浪費金錢,打完機都七點啦,返屋企lu係時侯,

媽媽唔煮飯,右食自己...睇門徒睇到我好驚,d港產片真係好真實,但亦係因為太真實搞到冇咩人睇,睇完之後真係見到針筒,粉筆都驚

咁岩我妹妹呢排整旦糕,有包糖霜,勁似白粉.搞到我右驚多次...

媽媽返左泥,有西瓜食!!!好野!!!一路食,一路睇宣明會既節目...真係好陰公,係唔係神唔公平呢?定係世界唔公平呢,睇到我想喊..

好啦!!!我決定左啦!!!我要助養兒童!!!,跟住就一鼓作氣打左電話過去,,哈哈...一日七蚊..真係唔係好貴姐!!!同屋企人分1人2蚊..哈哈

做善事真好...大家都去助養下啦!!



2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


天氣晴朗,打波特別爽!!! 開心 分類: 未分類

經過早兩日落完雨之後,今日天氣異常晴朗,真係開心死人啦..

抱住勁好既心情返學真係爽,途中所見既一事一物都特別令!!

雖然心情好令..但係返到學校先知我未做功課..死啦...係咁係到趕趕趕..好彩都做得完..呼~~~

第3堂測我最拿手既幾何...SO EASY LA~~~不過有一條唔夠既間做..冇得100分啦...頂!!!

真係唔係講笑...我覺得依家第三段D野愈泥愈容易...真係唔明...

到左中午哥時食左個炒飯"加底"...飽到嘔呀!!!...MISS叫我地1點九返到學校...返到去右唔係到..都唔知做咩...= =

放學要做全班大清潔...好難聞呀D松節水...真係辛苦曬威哥...得佢一個係到做,,陰公...

之後就同左呀倫去街總打波,係屋企揮得多,打得好左呀,哥到D人真係好好人,教左我好多野,

街總真係一個好地方,遲D就去包姐到學波啦,好緊張呀,希望我可以打得好啦....



2009 年 4 月 15 日  星期三   雨天


落雨...乞人憎!!! 分類: 未分類

呢排比例繁忙,所以冇打一兩日,唔好意思哦!

呢幾日開始踏入我最喜愛既夏天啦!!!好開心呀!!!太陽出來了!!!

今日依然好似之前哥幾日咁抱住好好既心情返學,返到學校都好有笑容,但係個天有d陰陰地...SO BAD...= =

今日星期三要排隊,右要聽日劉老師既喃無功...好痛苦呀!!點解佢會咁長氣嫁,折磨左一輪之後,終於可以返課室.

第一堂音樂,呵呵..唱歌仔!!發覺我咩都有天份..唔單止運動,連唱歌都係..哈哈!天糧真係幾高音...= =

之後上中文,MISS CHAN俾我地睇點滴是生命,D山區同胞冇水飲真係好慘,我就日日都係到浪費水,睇完真係覺得自己好衰,

多多益善,小小無拘,呢句話個個都識講,但係右有幾多人識做呢?只要出小小力..就可以幫到好多人,1日7$都助養到個小朋友啦,陰公.唉.

今日明明心情好好..但係竟然落雨,真係好鬼衰嫁,希望聽日太陽會出泥啦..!!!

 



2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


行山回來..好玩呀..好累呀!!! 開心 分類: 未分類

呀~~~行完山返泥啦!!!好累呀,哥日返到學校右俾ping姐炮轟...出發前都要俾人插...可悲,汁完野就上左黎生駕車,一路去集合地點~龍環葡韻~...去到見到好多其他組既人...去到攤曬d裝備出泥,等人check,攞份計劃書出泥,但係我地份野冇file裝住...ping姐話我地冇file就fail我地...我就即刻就圍搵file啦..好彩有一組有多個file,我就用本筆記同佢地換..呼.好彩!!導師泥到..check左野..就可以出發啦,行到上山..上左一陣就開始有d攰..平時成日做運動既我都覺得攰..真係奇怪,上到我地既check point1,影完相,行到上山頂,呀sir先同我地講哥個唔係check point 1,搞到要重新落過去再影過相...返返上泥,呀sir原來搞錯左,右要我地上返去影過,嘩!!玩野咩!!,去到check point2 大潭山公園!!,右要寫低有咩設施..附近有d咩..仲要影低佢,仲要同呀sir報告,真係多野搞...不過風景真係好呀!!!好鬼舒服呀~~咩煩惱都冇曬...真係好正呀山頂!!!~~有機會都想去多幾次呀....搞掂呢個公園就再開始我地既行程..行到check point 3後去check point 4時要由氹仔去到路環..係用腳..行到呀媽都唔認我..好累呀!!..行左4分3到..有一個地方俾人休息下..正呀!!呀sir仲俾左包餅我地食tim..係個草叢到見到個冇開過既榴槤..咩澳門有地方有榴槤樹嫁咩...定有人咩白痴攞個榴槤去咁老遠掉呀..

休息完之後..就行啦..行左10分鐘到..就到九澳高頂公園啦..好多人燒野食呀..好香呀..搞到好肚餓呀~~有得睇冇得食...陰公...做完資料搜集後右要出發啦..睇睇個天已經黑啦..個個都攞支電筒出泥..一路行..條路好黑呀,,仲見到幾隻青蛙tim..好得意呀....行行下..仲見到條大蜈蚣..好得人驚呀!!!...仲見到個墳墓..攞命咩...再行就去到我地既營區..九澳露營區!!煮飯食lu...煮得太多..食唔曬..要人地組過泥清...個肚漲到好似大左肚咁..= =食完飯..汁好野..就攞野沖涼..我頂...冇熱水..凍到我跳舞呀..不過沖耐左都好舒服!!哈哈..沖完涼著住條好短既褲出泥.個個都望住曬..好怪咩..咁係熱呀嘛..= =..刷埋牙就訓教lu...係個營到右熱...出面d小動物右嘈..搞到冇得訓...5點起左身..超凍...好大霧...開始起身刷牙洗面...再煮早餐..煮左雞湯面...超好味...食到佢地唔肯停...哈哈...我果然係個廚神呀!!!

汁好曬野...就要去集合..點知冇一組準時..所以所有人都要被ping姐罸汁枯葉..陰公...汁完個營區超令...多得我地呀!!!..搞掂就出發啦...落山望去九澳水庫真係超令...真係想留低唔走呀!!!...睇完令景就要開始我地既悲慘行程...d山路右多上落...右多虫虫係到吊吊fing..好嘔心呀...行樓梯行到雙腳癱瘓...唔得啦...上到去...多得同我地一齊行既另一組既令女同我講句:你有冇事呀?!...即刻咩事都冇..令女既魔力真係犀利!!...個女仔真係好令....行到去一個check point要行一條好難行既小徑上去影舊石..令女落返去哥時我扶左佢一把...拖一拖佢隻手...真係幸福呀!!!...d路真係行到死下死下...去到一個亭時發現有條虫係我身上...好核突呀!!個今女幫我整走佢...發覺個令女對我都幾好...哈哈...途中蕩失左幾次路...好彩我跟左一組女仔去一條錯既路到...如果唔係我帶返佢地出泥...佢地都返唔到出泥...我真係犀利...幫到幾多人..不過只限女仔!!男仔唔幫...哈哈..走到6點到...就到左最後一站...石排灣郊野公園..呀景俾左支水呀飲呀...成支即時飲曬...超爽呀!!多謝呀景...做完資料搜集後..就走得啦...途中累到死死下...返到屋企沖完涼就即刻返教...訓到今朝12點...真係好累呀...

咁多位睇完既朋友睇完都cm下啦...多謝你呀!!!