哈哈;
mister.2月5日出碟啦~
我本來諗住今日買左佢;
點知放學姑姐搵我;
要接左老弟先番屋企;
係送我老弟去學英文;
我經過左CD鋪;!!!!
但係我個時個bag係車到;
買左唔知收係邊;
最後冇買到/3\ sad...
不過都唔知有冇得買...
唯有聽日睇下啦;;;;
死得啦;
派成績;
我4科肥左;
我唔係驚我考得差;
係驚我老媽係咁話我;
最後電腦唔洗郁就死得/3\
我一定要開電腦;
f0r watching MISTER;!!
後加的;;;
我睇左啦;!
今次我唔係4科唔合格囉;
我加埋平時分得番一科;
就係<好好人>既blue s!r囉.\_/.;!
我竟然仲係80內喎;
我諗住自己第尾架啦;
點知我係尾3;
真係好彩;~
有得玩洛~~
|