2010 年 1 月 23 日  星期六   陰天


好唔鋸囉咩事.\_/. 不屑 分類: 未分類

超克人憎囉我呀媽.\_/.
上年;
我英文第一次拎到60分;
因為我之前我不嬲都拎70上;[嗱嗱嗱,唔係串咀呀吓; )]
就係一次就係咁叫我補補補補.....
就係咁;
我就冇左星期二休息既時間;

2; 我中文差,就係咁話[你係咪想中文好先?我冇聲出;0k左]
就係咁我又冇左星期日朝早既時間;
記住我係一個好鐘意訓教既人;
咁又冇左1個half鐘啦/3\

3;話我英文越黎越差;
又要我補英文;
我星期日又冇左1個鐘;

係咁補;
補死我啦.\_/.