超克人憎囉我呀媽.\_/. 上年; 我英文第一次拎到60分; 因為我之前我不嬲都拎70上;[嗱嗱嗱,唔係串咀呀吓; )] 就係一次就係咁叫我補補補補..... 就係咁; 我就冇左星期二休息既時間;
2; 我中文差,就係咁話[你係咪想中文好先?我冇聲出;0k左] 就係咁我又冇左星期日朝早既時間; 記住我係一個好鐘意訓教既人; 咁又冇左1個half鐘啦/3\
3;話我英文越黎越差; 又要我補英文; 我星期日又冇左1個鐘;
係咁補; 補死我啦.\_/.