2010 年 3 月 13 日  星期六   陰天


/3\ 愉快 分類: 未分類

唉;
真係陰公/口\
我又比人玩- -
乜我真係好好玩咩- -?

算~

p0z相~

 

我畫既gaga;;好'核凸'呢~

我畫既MR Product;我覺得幾令丫~

我整架@v@星期一問我拎黎睇丫;
我真係覺得超超超超超超超超令囉唔該~