唉;
陰公洛;
我細佬個腦仲殘過我;
我已經成日比人話我低B;
佢仲要低B過我囉好冇;
講起我鈿佬就把鬼火;
見到佢份數學既象形圖都錯得咁離譜;
我真係想兜把車落去佢到;
大佬呀;
象形圖都唔識簡直同個白痴仔冇乜分別;
火到我想[師]爛份野;
加打佢兩餐勁架.\_/.
我要冷靜;
p0z相相;

星期一個日我頭痛;
所以去左睇E生;
加上感冒未好番
粒頭痛藥大到痴孖筋;
有2CM長;
有0.5CM闊;
大到媽媽唔認得;
簡直有想死既感覺/3\
我又新整左個banner;
係文章分隔線到;
睇下啦;)
|