2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


頂/3\ 無奈 分類: 未分類

唉;
真係救命呀/口\
死人陳炳熙成日玩我.\_/.
係咪衰呢;
玩到自己到賴野;
次次都放係我拎唔到既位到[[P.S好高既壁報上面]]/3\

話說星期四放學;
佢又拎左我D筆;
ps.佢又拎住左自己D筆喎;
咁佢見到
陳x wa放學急急腳咁走;
佢想將我D筆放係
陳x wa既書包上面;
咁佢咪叫住
陳x wa個名囉;
但係點知
陳x wa佢越叫越走喎;
一個唔小心;
佢支筆就跌左落
陳x wa既書包上面;
底佢死-田-
跟住
陳x wa比之前走得仲快喎;
最後我D筆十分平安;
而佢就好底死啦

 

好啦;
唔講呢D住;
我整左兩張GAGA既BANNER;
好普通- -