2010 年 2 月 19 日  星期五   晴天


yeah~ 開心 分類: 未分類

今日出左又一城;
講就話行街;
其實我想買MR.隻碟;P
去HK RECORD到買;
MR FORUM既人話去HK RECORD買有海報送;P
不過都冇既=____=
算啦;
買左就得架啦;
又係時候去相啦~