2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


>3; 分類: 未分類

正正正呀;>3
我今個星期睇左9集原來是美男喲;
超正囉;
雖然男女主角都好配;
但係個女主角同個男配角都好配哦;
超級唔捨得尼套劇喲>3;
所以我決定我下個星期五先再睇14-16集;
如果我忍到手的話- -
不過點都好;
一定會好快睇晒;
所以我睇完之後呢;
我會睇晒佢D花絮;
哈哈;
都係忍唔到- -

算啦;
唔講啦;
我大鑊啦;
我未做過D English Builder囉- -
死火....