正正正呀;>3 我今個星期睇左9集原來是美男喲; 超正囉; 雖然男女主角都好配; 但係個女主角同個男配角都好配哦; 超級唔捨得尼套劇喲>3; 所以我決定我下個星期五先再睇14-16集; 如果我忍到手的話- - 不過點都好; 一定會好快睇晒; 所以我睇完之後呢; 我會睇晒佢D花絮; 哈哈; 都係忍唔到- -
算啦; 唔講啦; 我大鑊啦; 我未做過D English Builder囉- - 死火....