抄晒;(
今次考試派成績派左6科;
我抄左2科[ bi0 & chinese ];
中文;
最衰曾金生;
修辭個part;
鍾宜詩比左2分一題我地;
其實係1分一題囉;
最後要扣6分;
由本來既61分;
變左55分;
合格變唔合格;
真係頂佢個嘟~
bio;
我得19分;
佢60分full marks;
笑到我丫;
番到黎;
我喊左10分鐘;
冷靜左一陣;
同panda係咁講電話發洩;
今日上鍾宜詩堂;
佢講緊試卷啦;
佢想講[能忍......]
點知佢講左[能'撚'...]
跟住panda;我;陳卓謙都笑到pk.
佢仲要講錯左2次囉..........0rz.....
GaG爆- -
|