今日係年初一;
我11:46先起身;
最好笑係佢地已經係到等緊我;
做乜?!
食飯囉好冇;
係我老媽打比我;
我先知囉;
咁鬼早食飯;
搞gag咩- -?
我今日個標題係<唉/3\>
點解?!
因為;
落雨- -
尼世人我最憎落雨呀>______<;
落雨既話我會想死;
好濕囉;
我發現自己有潔癖= =
講番琴日;
我超超超滿足;
第一;
我睇花樣男子睇由第17集睇到第23集;
由3點幾pm睇到2點幾am;
爽爆@v@;
第二;
我終於down到花樣男子裡面既歌啦>3;
真係超超超好聽囉唔該;
第三;
我竟然玩到好悶囉;
真係奇蹟中既奇蹟=口=
最後我琴日3點半先訓;
因為?
我竟然走左去做功課囉- -
2點做到3點半囉;
不過我已經唔係第一次架啦;)
就係咁;
Wish y0ur have a
Happy New Year
and
Happy Valentine's Day!
|