2010 年 4 月 18 日  星期日   晴天


............... 分類: 未分類

唉;
考完試仲唔開心;
我開電腦都比人罵我/3\
超唔公平囉;
細佬考完佢想開就開;
我考試想開就比人罵;
細佬考完可以唔洗補習;
我考完就一定要補習;
仲要比人罵我;
尼D咩道理呀/3\?
仲要講到自己岩晒;
我就錯晒;
今日晏晝我已經冇話要開電腦架啦;
都係比人罵;
呀哥佢會考玩電腦就唔話佢;
我UT/考完試開電腦就係咁罵我;
想點呀;?

今日晏晝我激到喊囉/3\
講超都傷心;
重男輕女!
SMS我;
仲係咁講話自己比我話佢臭臉;
就冇講到佢唔公平件事;
仲咩呀?
而家講到我錯晒咁;
就黎好似老豆咁第一句同我講既野就係沖涼未;
而佢就第一句同我講既就係溫書未架啦/3\