2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


哈哈... 愉快 分類: 未分類

                                                      尼幾日我都勁玩電腦;
                                                      一係睇番美男;
                                                      一係睇花樣;
                                                      再唔係睇one piece;
                                                      厲害厲害;
                                                      最後既就係玩巨商.......

                                                      好啦;
                                                      聽日又要番一陣學;
                                                      對卷?!
                                                      大鍋洛/口\
                                                      算;]

                                                     好啦;
                                                     我前幾日尼就聽到首歌;
                                                     想dw;
                                                     但係搵唔到- -
                                                     sendspace唔得囉- -
                                                     就係而家播緊既yesterday;
                                                     好好聽架;
                                                     去歌XD;