2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


0口0 開心 分類: 未分類

今日我開到電腦;
係因為我同媽子講左個大話;
話我要做英文功課;
其實唔洗;
係因為我要sd個topic比ms.leung;
唔想咁快關電腦耶~
正衰女- -

講番今朝;
我岩岩係7仔同雞婷同小小楠買完個cream bun出黎;
正當我打開左既時候望左地下一眼;
點知比我見到一D血淋淋既野;
一隻比車車爆左既死老鼠?!
嚇到我成個人彈起左;
連雞婷都比我嚇到向後退- -
ps.隻老鼠好似冇左個頭囉/口\

食緊野架麻/3\