今日我開到電腦; 係因為我同媽子講左個大話; 話我要做英文功課; 其實唔洗; 係因為我要sd個topic比ms.leung; 唔想咁快關電腦耶~ 正衰女- -
講番今朝; 我岩岩係7仔同雞婷同小小楠買完個cream bun出黎; 正當我打開左既時候望左地下一眼; 點知比我見到一D血淋淋既野; 一隻比車車爆左既死老鼠?! 嚇到我成個人彈起左; 連雞婷都比我嚇到向後退- - ps.隻老鼠好似冇左個頭囉/口\ 食緊野架麻/3\