**重點在後!_! 請留步!_! **
哈哈~
今朝12起身;對俺來說是比正常早了1小時** 起身後落去食野; 食完上番房煲漫畫; 家教呢~ 睇睇睇; 睇左3本; 白蘭唔該你快D死!_! 睇完之後就落去hea~ 哈哈; 跟住重點開始!_!
我聽到D好熟既聲; 就係電王既變身器材!!!!!! 佢係到玩緊; 仲有埋武器tim~~~ 真係好好玩XDXD 一定有人覺得我低b囉- - 不過算;
都係去相啦!!!! 我頭先先影好架咋!!!!
係咁先; 閉閉;]