heyheyhey
琴日我屋企成日上唔到網;
but好采有片睇;
用快播- -
超好用XD
DW可以重睇再重睇~
睇家教;
哈哈哈...
最衰上唔到網;
如果唔係就可以睇假面騎士W最新個集啦;
今日開番啦;
上到網啦~
我上左youtube睇到D野;
又話美男又話2PM;
調我引@@
上左土豆搵;
搵到係2PM係SBS歌謠大戰扮原來是美男;
好好笑XD
個網;
http://www.tudou.com/programs/view/9AR-PA_pqpI
真係好好笑;
有2PM Nichkhun~
嘻嘻;
安瑩要睇呀XDXDXD
|