2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


happi;] 愉快 分類: 未分類

今天我補左兩轉習;
朝早同panda一齊補英文;
我發覺方包教錯左- -
下午補physics + maths;
physics畫圖好正@@

下午就玩電腦:
玩到而家;
頭先食飯用左1個鐘;
開大食會;
好似2個月開一次咁- -/
肥死我;
琴日又食左ice-cream;
肥死囉/口\

番學之後同左安瑩坐;
好正;
係咁搞gag- -
笑;]

我岩岩轉左歌;
係07年一首歌;
好好聽;
係青山黛瑪既一首歌;
叫 番在我身邊;
係咁啦;]