今天我補左兩轉習; 朝早同panda一齊補英文; 我發覺方包教錯左- - 下午補physics + maths; physics畫圖好正@@
下午就玩電腦: 玩到而家; 頭先食飯用左1個鐘; 開大食會; 好似2個月開一次咁- -/ 肥死我; 琴日又食左ice-cream; 肥死囉/口\
番學之後同左安瑩坐; 好正; 係咁搞gag- - 笑;]
我岩岩轉左歌; 係07年一首歌; 好好聽; 係青山黛瑪既一首歌; 叫 番在我身邊; 係咁啦;]